obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders
scholmc
Volgorde instellen/programmeren van voorkeuze TV-zenders op de digitale TV ontvanger M7 van online is een wens die maar niet lukken wil.
Ik heb gezocht naar online handleidingen en op internet Forum.

Misschien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en die kunnen/willen uitleggen of en hoe dit functioneren kan?

Nu is het herhaaldelijk zinloos zappen door een reeks zenders, terwijl, indien zelf een volgorde kan worden ingesteld, ik trefzeker direct naar het juiste kanaal/gewenst TV-zender kan schakelen middels de afstandsbediening.

Alvast bedankt voor degenen die mij verder kunnen helpen hiermee.

Met vriendelijke groet, Marcel.
 
Lutz
Zoiets was vroeger niet mogelijk. Geen idee of dat nu kan.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Verbergen zenders Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 10 06 jul 2018
Asus dsl n66u instellen voor online adsl extra Eigen modem configuratie en problemen : 3 20 mei 2016
Advertentie