obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Zyxel modem herstart regelmatig.
waqqas123
Hallo allemaal ik heb al ongeveer 5 jaar een Huawei modem gehad met 20 mbps en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Nu heeft de modem het opgegeven en ging niet meer aan dus nu hebben we een zyxel modem gekregen die meteen goed functioneerde maar toen herstartte hij zich regelmatig dus dat alle lampjes uit gaan behalve het power lampje en dan gaat hij beginnen. Als erg veel mensen gebruik maken van ons internet wordt fatsoenlijk internetten soms onmogelijk. Ik heb al versschillende keren contact gehad met de klantenservice en elke keer moest ik resetten of resetten met reset knop ingedrukt en heb gewoon alle bijgeleverde kabels juist aangesloten. Vandaag had ik weer contact gehad en ik zij ik heb alles wat maar kan geprobeerd en niks lost het op en toen hebben ze een lijnmeting gedaan en zijden dat de lijn soms onderbroken wordt. Dit heb ik nooit gehad met de Huawei modem nu komt er een monteur volgende week maandag naar dat is nog erg lang dus ik dacht misschien kunnen jullie me helpen.
Ik heb met de zyxel modem mij snelheid verhoogd naar 50 mbps en bereik een snelheid van 46 mbps maar dat moet het probleem niet zijn denk ik omdat op mijn adres zelfs 100 mbps kan.
De log files zijn helemaal leeg ik hoop dat iemand me kan helpen.

Met vriendelijke groeten
Waqqas
 
waqqas123
Monteur is langs geweest en het blijkt opgelost te zijn c6;
 
Herby
Hoe heeft de monteur het opgelost ik heb het zelfde probleem
 
waqqas123
De monteur zat er toch naast vervolgens kwam er een monteur van KPN en hij zag dat er veel foutcodes waren toen hij de wifi uitschakelde waren alle problemen weg en kon ik vlekkeloos bedraad internetten maar ik kan niet zonder wifi dus heb gister een nieuw modem gekregen want misschien was de modem niet goed maar met de nieuwe modem werkt alles prima tot nu toe en ik zie weinig tot geen foutcodes dus de verbinding valt niet meer weg.

Hoop je te geholpen hebben.


Waqqas
 
Ruudvanzet
Wat is 'VAAK OPNIEUW OPSTARTEN'?
 
waqqas123
Hallo het probleem is al opgelost maar het zat dus zo dat de modem defect was een KPN monteur ontdekte dat als wïfi is uitgeschakeld dan werkt bedraad vlekkeloos maar zodra wifi werd gebruikt dan werd het signaal verstoord en kwamen er veel foutcodes en omdat de zyxel modem zeer gevoelig is verbrak hij de verbinding steeds en ging weer opnieuw verbinden.

Heb nu een nieuw modem en alles werkt weer zoals jet hoort.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel modem herstart regelmatig.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie