obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding
SuskeTeflon
een week geleden heb ik er voor gekozen om het alles in 1 basis pakket te nemen van Online.
Op 30 november deze melding ontvangen:
Bevestiging oplevering

Beste ......

Uw Basis HD Plus is actief! Wij wensen u veel gebruiksplezier.

Niks werkt. de interactieve ontvanger geeft melding dat ik de smartcart moet aandrukken en er staat een canal digitaal logo op de ontvanger. Dit gemeld bij Online, die in eerste instantie aangeeft, dat dit geen melding is van online.
Dus ben er vanuit gegaan dat er bij mij wat fout zit. Na een dag van testen op andere tv's, hard resets etc, nog geen steek verder. vanaf de 30e al in contact met online over dit probleem, maar hebben tot nu toe nog geen oplossing.
Eergisteren melding gekregen dat er een monteur langs zou komen. Vanmiddag kreeg ik op de chat van online te horen dat de monteur gecancelled is. Het probleem zou niet door een monteur opgelost kunnen worden.

Ondertussen zo'n 8 verschillende personen van online op de chat gehad. Allemaal met verschillende antwoorden.
Ook de TV app geeft melding dat ik een onbekende gebruiker ben, terwijl ik voor inlog dezelfde inlog mailadres en wachtwoord gebruik.
Is er hier iemand die me concreet een oplossing kan geven ?
 
Lutz
Wat werkt dan nu wel en wat werkt niet? Gebruik je het modem van online?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
SuskeTeflon
Bedankt voor je reactie. Sinds gisterenmiddag werkt alles opeens. Zowel interactieve Tv als app. Alleen bellen gaat niet. Hier heb ik net een melding van gemaakt op de chat. Het antwoord wacht ik even af.
 
Lutz
Dat komt zeker goed...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie