obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
speedtouch 546i configureren
mesa57
Gaps worden veroorzaakt door storende signalen op de lijn. Dat kunnen b.v. dicht in de buurt zijnde radiozenders zijn, maar ook allerlei andere apparaten. Ze zijn de belangrijkste oorzaak waarom Orange wil dat je het modem 30 cm naast het isra punt zet. Een langere kabel kan namelijk allerlei storingen oppikken en zo gaps veroorzaken. M.i. is het snelheidsverlies daardoor maar gering. Maar natuurlijk wel aanwezig.
De daling in de grafiek wordts met name door de lijnkwaliteit en afstand tot de centrale veroorzaakt. Liefst wil je dat die rond de 2000 Khz pas naar beneden gaat (100% 20 mb snelheid).
Mijn dmt stats nog even toegevoegd :
mesa57 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door mesa57 op 08 juli 2007, 18:57
 
rrozema
Tjeeeee, wat een grafiek. Jou wil ik niet meer horen over je snelheid, ok? Wink
 
mesa57
Heb ik ook nooit over geklaagd Smile
 
rrozema
Ik zie trouwens dat jij op precies dezelfde plekken gaps hebt als ik. Dat lijkt er volgens mij op dat de gaps niet door de lijn worden veroorzaakt maar door een andere component die dus bij jou en bij mij hetzelfde is. De speedtouch, de splitter of de dslam? wie zal het zeggen?
 
mesa57
Of radio signalen op de middengolf ..... ?
Ik heb 'm ook wel eens zonder gaps gehad, maar toen trainde ik in de holst van de nacht in ....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'speedtouch 546i configureren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
HG655d configureren voor Canon printer?? Huawei configuratie en problemen : 7 25 jun 2015
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Passief FTP NAS configureren Zyxel configuratie en problemen : 4 16 jan 2015
Modem Huawei HG655D als Bridge configureren Huawei configuratie en problemen : 31 02 jan 2015
Advertentie