obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Vista en usb dongle sagem XG703A
kevin007
Dit zijn mijn gegevens:
-Vista Ultimate
-Livebox fast 3202 (draadloos)
-Usb dongle sagem XG703A

Zoals ik al op het forum heb gelezen gaat niet alles vlekkeloos met vista i.c.m. livebox.
Op de site van orange staat mooi uitgelegd hoe je deze dongle kan installeren met vista. Alleen mijn probleem is dat als ik de dongle in mijn pc stop helemaal niks gebeurt. Hij herkent hem helemaal niet. Hebben meer mensen met deze dongle?? Of is deze dongle die meegeleverd is bij de livebox niet vista proef en wordt dus niet herkent??

Alvast bedankt
 
hevi
Dat is mij ook niet gelukt

Het ging wel via deze gegevens http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_10693
maar die zijn in het Frans...
 
kevin007
Maar hij herkent de usb dongle helemaal niet.
Vindt hij dan wel de dongle als die driver eerst heb geinstalleerd??
 
kevin007
Maar als je normaal een usb apparaat in je computer stopt herkent hij het toch en vraagt hij om het stuurprogramma?
 
kevin007
Inderdaad hij vraagt niet automatisch voor een stuurprogramma.
Ik ging in apparaten beheer kijken en zag daar een usb station staan. Daar heb ik op geklikt en stuurprogramma bijgewerkt. Het stuurprgramma van de link die hierboven staat.
En toen gaf windows aan dat hij draadloos netwerk had gevonden. En ik heb de wepkey ingevuld en toen had ik verbinding.
Hierbij gesloten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vista en usb dongle sagem XG703A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PC met Vista aansluiten met dongle Thomson meer apparaten aansluiten : 6 05 mei 2014
Slechte verbinding met USB Dongle Algemeen : 14 26 sep 2013
Huawei HG655d icm Kpn Umts Dongle Eigen modem meer apparaten aansluiten : 8 21 nov 2012
Sitecom WL-366 aansluiten op Sagem Algemeen : 1 19 okt 2010
Dongle van KPN : 19kb/s ipv 14.4 Mb/s Algemeen : 2 03 mei 2010
Advertentie