obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
speedtouch 780 (KPN) met Sitecom
johan2011
Bedankt voor je hulp, het werkt!

Alleen nu heb ik nog één probleem:
Alle laptops zijn goed verbonden en hebben ook snel internet. Nu is er een gewone desktop pc met een goede signaal sterkte, maar deze heeft moeite met het laden van websites. Het vreemde hiervan is, dat als ik bijv. naar www.fok.nl surf, dan duurt het laden eerst erg lang. Als ik eenmaal op de site zit en ik klik verschillende artikelen aan, dan worden deze wel snel geladen. Ook het downloaden van een file gaat gewoon snel. Je zou zeggen dat het aan de browser ligt, maar ik heb verschillende geprobeerd en bij elke browser hetzelfde probleem. Heb jij een idee wat het kan zijn?
 
I R Baboon
Pas je DNS server eens aan op de bewuste pc.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
johan2011
Er zit 4 GB in de pc. IE neemt zo'n 20 MB. Dus daar kan het niet aanliggen denk ik.

Bij de DNS-instellingen, gewoon naar de router laten verwijzen? Dus 192.168.1.1 ?
 
I R Baboon
Je kan beter eigen DNS servers instellen.
Google bijvoorbeeld: 8.8.8.8 en 8.8.4.4
OpenDNS: 208.67.222.222 en 208.67.220.220
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'speedtouch 780 (KPN) met Sitecom', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D en sitecom Wl611 Algemeen : 2 14 aug 2014
Huawei HG655d, Sitecom extender & netwerkprinter Huawei configuratie en problemen : 2 18 mrt 2014
Advertentie