Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
verbinding uit aan uit aan
Tiger

Quote

xovox schreef:

Heb je toevallig windows 8 ?

Ik weet niet of dat met windows te maken heeft maar ik heb windows 7.
Heb je gecheckt in de router of permanent lease aangevinkt is ???.
 
xander557
Hoi Tiger, dank voor het antwoord, bij stond de leasetijd op 1 dag, heb hem maar op 100 dagen gezet. Ik ga eens kijken of dit scheelt
 
flower thunder
Hallo,
Hier ook al een paar dagen zo nu en dan uitval van internet en bellen. Een uur geleden ook weer alles weg zo'n 10 minuten.
Zelf niets veranderd oid, alles is nog net zo zoals het was en wel goed werkte.
Signaal op modem valt weg, geen internetverbinding op pc ( draad ) en tablet ( wifi ).
Erg vervelend.
Vertelde gisteren nog iemand dat het nu al jaren goed gaat zonder problemen na de ellende met de Livebox Whistl
Geen storing volgens de website van Online......toch wel?
 
Tiger

Quote

flower thunder schreef:

Hallo,
Vertelde gisteren nog iemand dat het nu al jaren goed gaat zonder problemen na de ellende met de Livebox Whistl

Nooit geen problemen gehad met de livebox heb er nog 2 liggen 1 van mijzelf en 1 van een kennis met wifi.
 
flower thunder
Door een oplettende forumganger hier heb ik destijds een nieuw modem gekregen omdat er zoveel problemen waren met de livebox.
Maar goed....de ene Mercedes rijder heeft meer pech dan de andere.

Maar ter zake: zojuist weer verbinding weg. Modem gaat op knipperstand, geen dsl verbinding. Na een minuut of 3-4 hersteld de modem zich, ik hoor een klik van de modem komen en alles doet het weer.
Er is tijdens de uitval ook geen telefoonverkeer mogelijk.
Uitval is over het algemeen steeds in de avond en vaak ook zo rond dit tijdstip tussen 0.00 uur en 0.30uur.

Modem al hard gereset..........werkt niet.......Think
 
Tiger
Het modem wat je nu hebt is dat de Huawei !!!!! kijk dan even naar #9 in dit topic.
 
flower thunder
Tiger, het is een Thomson speedtouch.
 
zamaan
wilt u a.u.b. uitleggen hoe kan mijn kanaal op auto zetten
1 en 2 zijn mijn
1 is de router en 2 de repeater
zamaan voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
I R Baboon
Beide apparaten zitten op kanaal 3. Dat is niet goed.
Log in op één van de twee en zet hem om naar bv. kanaal 9.
Check dan weer met Issider hoe de kanaal verdeling eruit ziet.

@ flower thunder

Beschrijf eens exact welke lampjes knipperen en hoe lang.
Gewijzigd door I R Baboon op 11 January 2015, 14:58
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
zamaan

Quote

I R Baboon schreef:

Beide apparaten zitten op kanaal 3. Dat is niet goed.
Log in op één van de twee en zet hem om naar bv. kanaal 9.
Check dan weer met Issider hoe de kanaal verdeling eruit ziet.

@ flower thunder

Beschrijf eens exact welke lampjes knipperen en hoe lang.


ik heb het kanaal van de router ( Huawei ) naar 4 veranderd ( was Auto ) maar de repeater werkte niet ??
Ik wilde graag het kanaal van de repeater ( Maxxter ) naar andere kanaal maar ik weet niet hoe.
zamaan voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding uit aan uit aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 Jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 Dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 Dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 Dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 Jun 2018
Advertentie