obey-robots.txt
13 November 2018, 04:41
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

verbinding uit aan uit aan

bulldogsrotterdam
Sinds vandaag is het weer bont, dan wel dan geen verbinding en de servicedesk om dit te melden is dicht....geen storingen volgens de site, maar heb het idee dat dit niet goed bijgewerkt word.
modem al uit en weer aan gedaan, maar dit mocht niet baten.
 
Tiger
Het ligt er aan welke verbinding je hebt draadloos of via de kabel ?????.
Heb je via de kabel geen verbinding zou je het modem een hardreset kunnen geven.
En via wifi (draadloos) zou je een probleem kunnen hebben dat er te veel draadloze verbindingen in je omgeving zitten die je signaal verstoren waardoor je geen verbinding krijgt.
Als het laatste het geval is zou je het programma inSSIDer kunnen gebruiken (downloaden) om te zien hoeveel wifi gebruikers in je omgeving zitten en op welk kanaal en het programma is gratis.
Je kan dan je kanaal wijzigen of op auto zetten maar heb je helemaal geen verbinding kan je natuurlijk niet downloaden maar moet je toch contact opnemen met de helpdesk.
 
bulldogsrotterdam
Wifi en bekabeld doet het niet, na vanmorgen heeft hij het een tijdje goed gedaan maar nu ligt tie er wwer uit, zit nu op mijn gsm internet
 
bulldogsrotterdam
Nu doet hij het weer, maar geregeld zie je de lampjes ineens weer knipperen en de telefoon is dan ook rood...en soms zie je sommige verbindingen helemaal niet meer ook niet knipperend...ligt echt aan de verbinding, had de servicedesk al gebeld maar die zitten er vandaag niet.
 
Tiger
Je had de modem al uit en aan gedaan maar had je ook een hardreset gedaan van de modem ?????.
 
bulldogsrotterdam
Nee dat nog niet, zal het vanavond even doen, vanmorgen lag hij er weer uit....zo doet hij het uren goed en dan ineens begin alles weer uit te gaan en /of te knipperen
 
bulldogsrotterdam
Hoor net van mijn man dat hij een hard reset vandaag heeft gegeven maar daarna toch weer problemen gehad, dus dat werkt ook niet
 
xander557
Bij mij precies hetzelfde, de verbinding val sowieso bijna elke nacht weg, overdag ook regelmatig uitval van verbinding. Modem een harde reset geven is het enige dat helpt, ik haal de stroom er even af.
Vroeger toen het nog Wanadoo was, en daarna Orange en toen Online waren er nooit storingen. Ik heb toen op zijn best 10 minuten storing gehad in jaren tijd. Het lijkt wel alsof de techniek alleen maar verslechterd is in die jaren, wat ik me echt niet kan voorstellen
 
Tiger
Zelf heb ik ook eens een periode gehad waarin ik veel uitval van de verbinding had. Ik kreeg een tip van Lutz om te checken of de leasetime wel op permanentlease stond.
Dus als je ook regelmatig uitval hebt komt dat misschien omdat de lease time op 1 dag staat dus ik zou zeggen check even in je router (bij mij was dat de Huawei) bij LAN DHCP server of de DHCP looptijd of de permanentlease aangevinkt is.
Bij mij had dat het resultaat dat de uitval niet meer voorkwam.
.
Tevens wens ik bij deze een ieder hele fijne dagen en een voorspoedig Nieuw jaar.
 
xovox
Heb je toevallig windows 8 ?
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding uit aan uit aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing 1 07 november 2018, 23:34
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen 5 28 juni 2018, 22:55
Wifi verbinding Algemeen 2 25 februari 2018, 17:04
Wifi verbinding valt weg Algemeen 1 12 januari 2018, 21:23
Wegvallen verbinding en knipperen modem Zyxel configuratie en problemen 4 22 januari 2017, 18:25
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo05:57:28
| harmposthumus 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?