obey-robots.txt
17 December 2018, 19:10
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding

SuskeTeflon
een week geleden heb ik er voor gekozen om het alles in 1 basis pakket te nemen van Online.
Op 30 november deze melding ontvangen:
Bevestiging oplevering

Beste ......

Uw Basis HD Plus is actief! Wij wensen u veel gebruiksplezier.

Niks werkt. de interactieve ontvanger geeft melding dat ik de smartcart moet aandrukken en er staat een canal digitaal logo op de ontvanger. Dit gemeld bij Online, die in eerste instantie aangeeft, dat dit geen melding is van online.
Dus ben er vanuit gegaan dat er bij mij wat fout zit. Na een dag van testen op andere tv's, hard resets etc, nog geen steek verder. vanaf de 30e al in contact met online over dit probleem, maar hebben tot nu toe nog geen oplossing.
Eergisteren melding gekregen dat er een monteur langs zou komen. Vanmiddag kreeg ik op de chat van online te horen dat de monteur gecancelled is. Het probleem zou niet door een monteur opgelost kunnen worden.

Ondertussen zo'n 8 verschillende personen van online op de chat gehad. Allemaal met verschillende antwoorden.
Ook de TV app geeft melding dat ik een onbekende gebruiker ben, terwijl ik voor inlog dezelfde inlog mailadres en wachtwoord gebruik.
Is er hier iemand die me concreet een oplossing kan geven ?
 
Lutz
Wat werkt dan nu wel en wat werkt niet? Gebruik je het modem van online?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
SuskeTeflon
Bedankt voor je reactie. Sinds gisterenmiddag werkt alles opeens. Zowel interactieve Tv als app. Alleen bellen gaat niet. Hier heb ik net een melding van gemaakt op de chat. Het antwoord wacht ik even af.
 
Lutz
Dat komt zeker goed...
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing 6 02 december 2018, 12:43
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen 8 27 november 2018, 06:55
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 14 08 november 2018, 19:32
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen 1 03 juli 2018, 08:40
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen 5 28 juni 2018, 22:55
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| gdekeijzer20:48:22
| dutchanonymou... 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24 oktober 2018, 12:00
weet iemand hoe je het gmail account kunt toevoegen aan webmail?

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?