Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
m7 mz-101 reset ?
|
|
mjp de wit |
Geplaatst op 15 February 2016, 11:16
|
Activiteit » Hilversum » 1211lv » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 12 Lid sinds: 10 Feb 2016 |
Hallo ik gebruik de mz-101 digitale tv ontvanger en heb een vraag deze is de 2 pincodes betaal en ouderlijk toezicht deze staan op betaal 0000 en ouderlijk toezicht op1234 als ik deze op wil slaan bij installeren zegt de ontvanger pincode fout zijn deze pincodes te resetten of op een of andere manier te verwijderen als ik in het menu van de ontvanger de pincode wil verwijderen dan zegt hij pincode fout. Hoe kan ik dit herstellen? |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 15 February 2016, 16:20
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote mjp de wit schreef: Hallo ik gebruik de mz-101 digitale tv ontvanger en heb een vraag deze is de 2 pincodes betaal en ouderlijk toezicht deze staan op betaal 0000 en ouderlijk toezicht op1234 als ik deze op wil slaan bij installeren zegt de ontvanger pincode fout zijn deze pincodes te resetten of op een of andere manier te verwijderen als ik in het menu van de ontvanger de pincode wil verwijderen dan zegt hij pincode fout. Hoe kan ik dit herstellen? Het enige wat ik in de handleiding kan vinden is. 5.19 Betaalpincode Om films (via ‘Films & Series’ en de ‘Erotheek’) en programma’s te kunnen huren heeft u een betaalcode nodig. Deze code is standaard ingesteld op ‘0000’ maar kan aangepast worden in het menu ‘Instellingen’: • Druk op de MENU-knop om het menu te openen. • Gebruik de pijltjes om naar ‘Instellingen’ te gaan en druk OK. • Ga naar ‘Algemeen’ en kies ‘Betaalpincode’. • Om uw Betaalpincode te veranderen volgt u onderstaande stappen: - Geef de huidige code in (standaard 0000) - Geef de nieuwe code in - Bevestig de nieuwe code - Er komt een melding op het scherm dat de Betaalpincode is aangepast. En de procedure voor ouderlijk toezicht is gelijk heb je de procedure wel goed gevolgd ?. |
|
|
mjp de wit |
Geplaatst op 15 February 2016, 16:43
|
Activiteit » Hilversum » 1211lv » Zyxel VMG8324-B10A » TV Basis Berichten: 12 Lid sinds: 10 Feb 2016 |
Dat heb ik allemaal al geprobeert het modem heeft aan het einde van de installatie het opgegeven en geeft hij bij 0000 bij installatie ingevuld foute pin en bij 1234 ook |
|
|
mjp de wit |
Geplaatst op 15 February 2016, 18:20
|
De oplossing is gevonden je kunt hetzelf niet doen de servicedesk bellen dan kun je vandaar uit de paswoorden laten resetten. Ik dacht dat het kon met naar fabrieks instellingen terug zetten. |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 15 February 2016, 18:32
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote mjp de wit schreef: De oplossing is gevonden je kunt hetzelf niet doen de servicedesk bellen dan kun je vandaar uit de paswoorden laten resetten. Ik dacht dat het kon met naar fabrieks instellingen terug zetten. OK prima dat het opgelost is. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'm7 mz-101 reset ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 | Klacht over Online | : 2 | 10 Jan 2015 |
TG712 reset zich zeer regelmatig | Storing | : 5 | 10 Apr 2014 |
Langzaam internet sinds harde reset | Storing | : 6 | 25 Jan 2013 |
Harde factory reset | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 8 | 24 Feb 2010 |
Speedtouch reset gevaar? | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 4 | 20 Jan 2010 |
Advertentie