obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wilt u hulp bij het aansluiten van uw digitale TV onvanger op Tv of stereo versterker installatie? Probeer het hier.
 Onderwerp afdrukken
m7 mz-101 reset ?
mjp de wit
Hallo ik gebruik de mz-101 digitale tv ontvanger en heb een vraag deze is de 2 pincodes betaal en ouderlijk toezicht deze staan op betaal 0000 en ouderlijk toezicht op1234 als ik deze op wil slaan bij installeren zegt de ontvanger pincode fout zijn deze pincodes te resetten of op een of andere manier te verwijderen als ik in het menu van de ontvanger de pincode wil verwijderen dan zegt hij pincode fout. Hoe kan ik dit herstellen?
 
Tiger

Quote

mjp de wit schreef:

Hallo ik gebruik de mz-101 digitale tv ontvanger en heb een vraag deze is de 2 pincodes betaal en ouderlijk toezicht deze staan op betaal 0000 en ouderlijk toezicht op1234 als ik deze op wil slaan bij installeren zegt de ontvanger pincode fout zijn deze pincodes te resetten of op een of andere manier te verwijderen als ik in het menu van de ontvanger de pincode wil verwijderen dan zegt hij pincode fout. Hoe kan ik dit herstellen?

Het enige wat ik in de handleiding kan vinden is.
5.19 Betaalpincode
Om films (via ‘Films & Series’ en de ‘Erotheek’) en programma’s te kunnen huren heeft u een betaalcode nodig.
Deze code is standaard ingesteld op ‘0000’ maar kan aangepast worden in het menu ‘Instellingen’:
• Druk op de MENU-knop om het menu te openen.
• Gebruik de pijltjes om naar ‘Instellingen’ te gaan en druk OK.
• Ga naar ‘Algemeen’ en kies ‘Betaalpincode’.
• Om uw Betaalpincode te veranderen volgt u onderstaande stappen:
- Geef de huidige code in (standaard 0000)
- Geef de nieuwe code in
- Bevestig de nieuwe code
- Er komt een melding op het scherm dat de Betaalpincode is aangepast.
En de procedure voor ouderlijk toezicht is gelijk heb je de procedure wel goed gevolgd ?.
 
mjp de wit
Dat heb ik allemaal al geprobeert het modem heeft aan het einde van de installatie het opgegeven en geeft hij bij 0000 bij installatie ingevuld foute pin en bij 1234 ook
 
mjp de wit
De oplossing is gevonden je kunt hetzelf niet doen de servicedesk bellen dan kun je vandaar uit de paswoorden laten resetten. Ik dacht dat het kon met naar fabrieks instellingen terug zetten.Stress
 
Tiger

Quote

mjp de wit schreef:

De oplossing is gevonden je kunt hetzelf niet doen de servicedesk bellen dan kun je vandaar uit de paswoorden laten resetten. Ik dacht dat het kon met naar fabrieks instellingen terug zetten.Stress

OK prima dat het opgelost is.Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'm7 mz-101 reset ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
TG712 reset zich zeer regelmatig Storing : 5 10 apr 2014
Langzaam internet sinds harde reset Storing : 6 25 jan 2013
Harde factory reset Speedtouch 706 configuratie en problemen : 8 24 feb 2010
Speedtouch reset gevaar? Speedtouch 706 configuratie en problemen : 4 20 jan 2010
Advertentie