obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch reset gevaar?
LoKi77
Hallo allemaal,

Ik woon in een woongemeenschap met een gedeelde Online verbinding.
Helaas heeft iemand lopen kloten met de modem en kan de ww niet meer onthouden dat hij heeft ingesteld.

Nu wil ik de modem resetten zodat wij de instellingen weer kunnen benaderen.

Het probleem is dus dat de persoon die over de verbinden administratie gaat in het buitenland is, en niemand heeft toegang tot de documenten van Online.

Ik ben bang dat als ik de modem reset, dat dan de verbinding verloren gaat omdat wij de username en ww van Online niet hebben.

Is er een manier om de modem te resetten zonder dat de ISP aanmeld gegevens verloren gaan?
 
walterkevin
bij online heb je geen gezeik met ISP gegevens.
het is inpluggen en als het niet werkt de online helpdesk bellen.
 
TCP_IP
Dat kan ik bevestigen indien het een modem van Online is.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
LoKi77
Fantastisch!

Ik wil jullie beiden enorm bedanken voor jullie hulp!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch reset gevaar?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 15 feb 2016
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Advertentie