obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
TG712 reset zich zeer regelmatig
onmogelijkhier
Mijn Thomson TG712 reset zich zeer regelmatig.
Eerst was het af en toe maar nu meermaals per week.
Best lastig want je bent gelijk alles kwijt aan verbindingen.
Is dit bekent en is er een oplossing voor?
 
I R Baboon
Als de router vaak zelfstandig een reset uitvoert, moet je denken aan een onstabiele voeding of een defecte router.
Om dat uit te sluiten kan je de Thomson resetten naar fabrieksinstellingen en dan weer testen.
Wordt de adapter erg heet? Dan is dat al oorzaak nummer 1.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
onmogelijkhier
zal ik eerst achter de kast moeten duiken om te voelen of hij heet word Smile
 
onmogelijkhier
De adapter word niet erg heet.
Het modem zelf is warmer dan de adapter.
 
I R Baboon
Dat kan al een teken zijn dat de router te warm wordt.
Probeer de fabrieksreset uit, als het daarna niet verbeterd zal waarschijnlijk de router defect zijn.
Die dingen zijn geen kwaliteitsproducten. Allemaal goedkope materialen en plastics.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG712 reset zich zeer regelmatig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel modem herstart regelmatig. Zyxel configuratie en problemen : 6 11 mrt 2019
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Zeer trage internet Algemeen : 36 26 jan 2017
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 15 feb 2016
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online : 5 14 okt 2015
Advertentie