obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Harde factory reset
jazperader
Wat is nou de enige juiste manier om een harde reset te doen van de fabrieksinstellingen?

Mind you: ik kom niet in het modem, dus het gaat om de juiste knopjesprocedure...

Bij Online helpdesk zegt iedereen wat anders en niks werkt tot nu toe...

TCP_IP
Welke modemrouter heb je Wink ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

jazperader
zit ik niet in de SpeedTouch 706 WL - thread?

De "SpeedTouch 706 WL" ;-)

TCP_IP
Lange dag gehad Wink

http://www.speedtouch.nl/docs/ST706sip_UserGuide.pdf

Pagina 130

Hardware reset

Proceed as follows:

1 Make sure the SpeedTouch™ is turned on.
2 Use a pen or an unfolded paperclip to push the recessed reset button on the back panel. The reset button is marked with a red circle. Push it until the power LED lights red - this will take about 7 seconds.
3 Release the reset button.
4 The SpeedTouch™ restarts.

jazperader
En wat als het indrukken van die knop gedurende 7 seconden lang er niet voor zorgt dat het pwr-ledje rood wordt?
Als ik deze ingedrukt houdt en de uit/aan-knop uit- en daarna aan zet, dan kom ik wel in de modus om te kunnen updaten/flashen.
Dan geeft ie aan dat ik in de kernelmodus zit.

De details van het modem geeft aan dat de ip http://192.168.1.254 is en dat de computer met welke ik probeer te connecten wel degelijk connected is.

Maar ik heb geen bruikbaar template-bestand, dus iets updaten/flashen is niet mogelijk....

TCP_IP
Dan is het resetknopje kapot Cool

Oftewel nieuw modem.

jazperader
knopje functioneert als 'knop' prima, want ik kom er wel mee in de modus dat ik kan flashen/updaten...

Wat ik ook al in een andere thread naar voren heb gebracht is dat ik op één of andere wijze in de/een kernelmodus terecht ben gekomen.
En dat daarom eventueel e.e.a. niet mogelijk is.

Ik zou zo graag met een goede templatefile het modem opnieuw configureren...

I R Baboon
Even verduidelijken.

Bij de fabriekreset staat het modem al AAN en dan 7 seconden resetknop vasthouden.
Bij de bootstrap reset staat de modem UIT en dan reset knop indrukken en vast blijven houden, modem aanzetten en dan wachten tot hij in bootstrap gaat. (~20 seconden).
Gewijzigd door I R Baboon op 24 februari 2010, 02:30
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Harde factory reset', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 15 feb 2016
Port Forwarding & Harde schijf aansluiten Zyxel configuratie en problemen : 8 06 jan 2016
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
TG712 reset zich zeer regelmatig Storing : 5 10 apr 2014
met externe harde schijf films kijken via harddiskrecorder Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 8 15 apr 2013
Advertentie
data-full-width-responsive="true">