obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
met externe harde schijf films kijken via harddiskrecorder
jesss87
ik had een vraagje in heb een harddiskrecorder met externe harde schijf.

maar kan ik een film op de externe harde schijf via me laptop erop zetten en via de harddiskrecorder afspelen??

heb het geprobeerd maar het lukt me niet!Shock

als het wel kan wil graag wat advies hoe het wel moet.

tnx alvastBye-happy
 
Lutz
Daar moeten wij wat extra informatie hebben. Welk merk hardeschijfrecorder heb je? Hoe is je harde schijf geformatteerd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
jesss87
heb een ON-1011TPVR harddiskrecorder
en harde schijf is NTFS formaat.

heb niet heel erg veel verstand van dit soort zaken maar bij online.nl weten ze het zelf ook niet.
dus aub geen moeilijke computerwoorden.
 
Lutz
Je kan misschien wel een film op de hardeschijf recorder opslaan, maar op je die weer kan bekijken via de hardeschijf recorder is nog de vraag.

Eerste stap: koppel de externe harde schijf van de hardeschijfrecorder los aan koppel ze aan je computer. In welke bestand indeling is de exteren harde schijf geformatteerd?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
NTFS is een formaat die je vaak op Windows machines ziet.
Die recorder zal wel een eigen formaat gebruiken of een of andere Linux variant.

Daarbij wordt vermoedelijk een eigen formaat of een encryptie gebruikt in de opnames om te voorkomen dat ze te kopiƫren zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DiaboliQ
? Bij mij is het Fat32.
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
I R Baboon
Kijk eens aan.
Je krijgt gratis een 4 gig bestandslimiet erbij. Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Ik denk je komt het volgende probleem tegen: wat je via je laptop kan downloaden zijn MPEG2 films, maar wat de harde schijf recorder kan opnemen zijn .ts bestanden. Dus je zou je films eerst naar het .ts formaat moeten converteren. Verder lijkt het, dat deze hardeschijf recorder films encrypted opneemt. Mocht de sleutel tijdens het weergeven ongeldig zijn, dan werkt het ook weer niet.

Ik zou een NAS kastje kopen, wat wel een ingebouwde streaming server heeft. Dan kan je via je laptop films op dat kastje opnemen, en dan via het kastje weer weergeven.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'met externe harde schijf films kijken via harddiskrecorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk : 1 24 mei 2018
Port Forwarding & Harde schijf aansluiten Zyxel configuratie en problemen : 8 06 jan 2016
tv kijken op mijn tablet Huawei meer apparaten aansluiten : 2 12 okt 2014
Externe IP veranderen (Wan ip static) Huawei configuratie en problemen : 2 11 sep 2014
Externe verbinding met synology lukt niet Huawei configuratie en problemen : 6 15 jul 2013
Advertentie