obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Externe IP veranderen (Wan ip static)
DragonHunterz
Hallo,

Ik wil een youtube kanaal starten sinds google mijn adsense heeft geblokkeert, maar dat kan ik alleen doen als mijn externe ip word veranderd om te voorkomen dat google mijn adsense opnieuw blokkeert.

Ik heb in de modem pagina zitten kijken en dan kan ik mijn wan van DHCP naar static veranderen.
Als ik dat doe werkt het prima, totdat ik de externe ip verander (van de bovenste ADSL2+). Dan krijg ik limited network.

Ik wil geen proxies gebruiken aangezien dat de snelheid nog erger vertraagd (en ik heb al sloom internet).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn externe ip adress kan veranderen?
 
I R Baboon
WAN ip adressen worden uitgedeeld door de DHCP server van Online.
En zij bepalen het beleid wanneer er een nieuw ip adres uitgedeeld wordt.

Nu heeft Online dynamische ip adressen.
Dat wil zeggen dat ieder keer na afloop van een lease een ander ip adres mogelijk is.
In de praktijk is dat echter anders.
Je krijgt dan vaak gewoon weer dezelfde ip adres als voorheen.
Zelfs een modem ruil is geen garant voor een ander ip adres.
Ook het foefje om je modem 24 uur spanningsloos te houden garandeert niets.
Je mag het gerust proberen. Misschien heb je geluk.

Dus er zijn geen directe oplossingen voor je probleem.
Of je hebt geluk dat een ander ip adres uitgedeeld wordt of je gaat aan de slag met proxies.
Een andere uitweg bestaat niet.

Of je moet weer vriendjes worden met Google.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Externe IP veranderen (Wan ip static)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
static route Huawei configuratie en problemen : 8 15 nov 2014
[HELP] Static IP / ISP Thomson configuratie en problemen : 8 21 apr 2014
Mac-adres veranderen. Huawei configuratie en problemen : 7 01 dec 2013
Externe verbinding met synology lukt niet Huawei configuratie en problemen : 6 15 jul 2013
met externe harde schijf films kijken via harddiskrecorder Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 8 15 apr 2013
Advertentie