obey-robots.txt
11 December 2016, 08:54
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vind hier welke veranderingen er allemaal zijn geweest of gaan komen. Weet je zelf van op handen zijnde veranderingen? Meld ze dan hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefonie, niet meer gratis!

Wanabo
Abonnementsprijs € 6,- per maand
Eenmalige aansluitkosten € 24,95
Actie: nu GRATIS
Modem Wanadoo Telefonie werkt uitsluitend in combinatie met de Wanadoo Livebox. Indien u nog geen gebruik maakt van de Wanadoo Livebox krijgt u bij bestelling van Wanadoo Telefonie een Livebox in bruikleen. De kosten hiervoor zijn € 1,- per maand.
Starttarief € 0,04 per gesprek (vanaf februari 2006) Sad
Gesprekstarieven Zie overzicht
Betaling Automatische afschrijving
Abonnements-periode Minimaal 12 maanden

Zie http://www.wanado...lefoneren/

Kijk ook bij wat veranderd er?
Wanadoo wijzigt voorwaarden telefonie!
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

phoenicatix
Voorwaarden wijzigen inderdaad maar de prijzen blijven zeer interresant.
Verbinden kost nu Ç0,04 en er gelden geen minuut tarieven voor vaste nummers (behalve commerciele 0900 nrs)
Wel wordt er nu voor mobiele minuten Ç0.165 betaald waar elders meer dan Ç0.19 afgetikt wordt.

Deze combi kan enorm in de kosten schelen. zelfs t.o.v 1601 waarmee ik voorheen belde. Zelfs TELE1 kon niet tegen 1601 op en al helemaal niet tegen de prijzen van wanadoo!
Gewijzigd door phoenicatix op 16 februari 2006, 19:08
Groeten van Phoenicatix.

mischa
Ik heb gehoord van de helpdesk (was bezig met de aanvraag voor een familie lid)
Dat de KPN lijn straks ook niet meer nodig is, dus dat scheelt alweer 10 euri. je krijgt dan een brief van wanadoo of ze jouw KPN nummer mogen overnemen en je speciale wanadoo telefoonnummer vervalt dan.

Ook gaan ze over op ADSL2+, dus hopelijk weer meer snelheid en ze willen later dit jaar ook de digitale televisie gaan introduceren.

Mischa

Vlokjesman
Wanadoo gaat vanaf 27 april 2006 nummerbehoud bieden. Dat wil zeggen dat ADSL Family klanten hun KPN-nummer kunnen laten overzetten naar Wanadoo Telefonie. Als het nummer wordt overgezet, wordt het KPN-abonnement be?indigd. De klant gaat vanaf dat moment Ç9,95 per maand extra aan Wanadoo betalen. Op de factuur verschijnt dit als æDoorbelasting lijnhuurÆ

dit is alleen in Amsterdam/Zoetermeer.
Gewijzigd door Vlokjesman op 15 april 2006, 12:04
Ik ben ijdel. I know I am!

Wanabo
Dan behoud ik liever het belbudget abo van KPN en heb dan 2 nummers. Zo wordt ik geen "slaaf" van Wanadoo en qua kosten maakt het niet uit.Cool
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Vlokjesman
Tja, daar zit wat in ... maar in neem aan dat het wel goed zal zijn hoor. zijn momenteel testen die nog geen uitslagen.
Ik ben ijdel. I know I am!

Puma
moest er toch aan komen. tiscali en tele2 bieden het ook al aan.
volledig digitaal bellen. je analoge telefonie wordt dan opgezegd maar je moet natuurlijk wel huur betalen aan kpn voor het gebruik van hun kopernetwerk.

Richard
Dan laat maar zitten inderdaad. Valt je digitaal uit heb je geen telefoon meer. Met die kpn aansluiting achter de hand heb je in elk geval wel nog een stabiele telefoonverbinding.

Greetings, Richard.

Wanabo
Precies, en het voordeel is me nog niet duidelijk.

Alles op een factuur vind ik geen argument, zeker niet als het eigenlijk een achteruitgang betreft.
Wanabo - Wanadoo abonnee

oxb
Eeeuh laat mij ook maar kpn als backup hebben dat lijkt mij wel zo handig.
Schieten er niets mee op argument op een rekening lijkt mij nu ook niet echt een motivatie om het wel te doen.
Heb de boel net twee dagen draaiend en ook al 3x leefdoos moeten uitzetten om telefonuisch bereikbaar te zijn.
Dus kpn blijft nog even.Cool

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie, niet meer gratis!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten 8 07 december 2016, 23:05
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing 9 27 november 2016, 20:36
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| muisje00:27:25
| vdbits06:38:36
| Wanabo09:36:13
| Carlovanlent11:24:49
| Matthy Alblas13:41:23
| ronald schuit14:09:31
| famcai14:43:34
| cdb19:22:47
| peukevreugd21:48:48
| johan32421:49:42
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.