obey-robots.txt
24 Mei 2018, 04:31
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vind hier welke veranderingen er allemaal zijn geweest of gaan komen. Weet je zelf van op handen zijnde veranderingen? Meld ze dan hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefonie, niet meer gratis!

Wanabo
Abonnementsprijs € 6,- per maand
Eenmalige aansluitkosten € 24,95
Actie: nu GRATIS
Modem Wanadoo Telefonie werkt uitsluitend in combinatie met de Wanadoo Livebox. Indien u nog geen gebruik maakt van de Wanadoo Livebox krijgt u bij bestelling van Wanadoo Telefonie een Livebox in bruikleen. De kosten hiervoor zijn € 1,- per maand.
Starttarief € 0,04 per gesprek (vanaf februari 2006) Sad
Gesprekstarieven Zie overzicht
Betaling Automatische afschrijving
Abonnements-periode Minimaal 12 maanden

Zie http://www.wanado...lefoneren/

Kijk ook bij wat veranderd er?
Wanadoo wijzigt voorwaarden telefonie!
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
mischa
Ik heb gehoord van de helpdesk (was bezig met de aanvraag voor een familie lid)
Dat de KPN lijn straks ook niet meer nodig is, dus dat scheelt alweer 10 euri. je krijgt dan een brief van wanadoo of ze jouw KPN nummer mogen overnemen en je speciale wanadoo telefoonnummer vervalt dan.

Ook gaan ze over op ADSL2+, dus hopelijk weer meer snelheid en ze willen later dit jaar ook de digitale televisie gaan introduceren.


Mischa
 
Vlokjesman
Wanadoo gaat vanaf 27 april 2006 nummerbehoud bieden. Dat wil zeggen dat ADSL Family klanten hun KPN-nummer kunnen laten overzetten naar Wanadoo Telefonie. Als het nummer wordt overgezet, wordt het KPN-abonnement be?indigd. De klant gaat vanaf dat moment Ç9,95 per maand extra aan Wanadoo betalen. Op de factuur verschijnt dit als æDoorbelasting lijnhuurÆ

dit is alleen in Amsterdam/Zoetermeer.
Gewijzigd door Vlokjesman op 15 april 2006, 12:04
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Wanabo
Dan behoud ik liever het belbudget abo van KPN en heb dan 2 nummers. Zo wordt ik geen "slaaf" van Wanadoo en qua kosten maakt het niet uit.Cool
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Vlokjesman
Tja, daar zit wat in ... maar in neem aan dat het wel goed zal zijn hoor. zijn momenteel testen die nog geen uitslagen.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Puma
moest er toch aan komen. tiscali en tele2 bieden het ook al aan.
volledig digitaal bellen. je analoge telefonie wordt dan opgezegd maar je moet natuurlijk wel huur betalen aan kpn voor het gebruik van hun kopernetwerk.
 
Richard
Dan laat maar zitten inderdaad. Valt je digitaal uit heb je geen telefoon meer. Met die kpn aansluiting achter de hand heb je in elk geval wel nog een stabiele telefoonverbinding.

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Precies, en het voordeel is me nog niet duidelijk.

Alles op een factuur vind ik geen argument, zeker niet als het eigenlijk een achteruitgang betreft.
Wanabo - Wanadoo abonnee

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
oxb
Eeeuh laat mij ook maar kpn als backup hebben dat lijkt mij wel zo handig.
Schieten er niets mee op argument op een rekening lijkt mij nu ook niet echt een motivatie om het wel te doen.
Heb de boel net twee dagen draaiend en ook al 3x leefdoos moeten uitzetten om telefonuisch bereikbaar te zijn.
Dus kpn blijft nog even.Cool
 
trapm
Als backup kost de kpnlijn je nog geen 10 euro (belbudget).
Zeg je het op rekent KPN bijna 10 aan lijn huur door aan Wanadoo, die het vervolgens bij jou in rekening brengt.

Dus belbudget of volledig overdagen geeft je geen financieel voordeel. (max 3 euro op jaarbasis). Het veranderen van je KPN abo (belbasis naar budget) Brengt je wel voordeel (bijna 100 euro op jaarbasis). Je krijgt dan wel te maken met hogere belkosten ßls je via kpn belt, maar dßt is immers niet de bedoeling. De bedoeling is om zoveel mogelijk via Wanadoo en slechts in geval van nood via KPN te bellen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie, niet meer gratis!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gaat dit nu wel of niet ? Huawei configuratie en problemen 10 08 maart 2018, 21:04
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten 2 12 september 2017, 20:31
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online 2 06 augustus 2017, 08:32
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo06:21:25
| dutch flash12:05:20
| amplif1er12:23:52
| anonymoustly 1 dag
| mRcan 1 dag
| bloemink 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update