obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vind hier welke veranderingen er allemaal zijn geweest of gaan komen. Weet je zelf van op handen zijnde veranderingen? Meld ze dan hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie, niet meer gratis!
Wanabo
Abonnementsprijs € 6,- per maand
Eenmalige aansluitkosten € 24,95
Actie: nu GRATIS
Modem Wanadoo Telefonie werkt uitsluitend in combinatie met de Wanadoo Livebox. Indien u nog geen gebruik maakt van de Wanadoo Livebox krijgt u bij bestelling van Wanadoo Telefonie een Livebox in bruikleen. De kosten hiervoor zijn € 1,- per maand.
Starttarief € 0,04 per gesprek (vanaf februari 2006) Sad
Gesprekstarieven Zie overzicht
Betaling Automatische afschrijving
Abonnements-periode Minimaal 12 maanden

Zie http://www.wanadoo.nl/telefoneren/

Kijk ook bij wat veranderd er?
Wanadoo wijzigt voorwaarden telefonie!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mischa
Ik heb gehoord van de helpdesk (was bezig met de aanvraag voor een familie lid)
Dat de KPN lijn straks ook niet meer nodig is, dus dat scheelt alweer 10 euri. je krijgt dan een brief van wanadoo of ze jouw KPN nummer mogen overnemen en je speciale wanadoo telefoonnummer vervalt dan.

Ook gaan ze over op ADSL2+, dus hopelijk weer meer snelheid en ze willen later dit jaar ook de digitale televisie gaan introduceren.


Mischa
 
Vlokjesman
Wanadoo gaat vanaf 27 april 2006 nummerbehoud bieden. Dat wil zeggen dat ADSL Family klanten hun KPN-nummer kunnen laten overzetten naar Wanadoo Telefonie. Als het nummer wordt overgezet, wordt het KPN-abonnement be?indigd. De klant gaat vanaf dat moment Ç9,95 per maand extra aan Wanadoo betalen. Op de factuur verschijnt dit als æDoorbelasting lijnhuurÆ

dit is alleen in Amsterdam/Zoetermeer.
Gewijzigd door Vlokjesman op 15 april 2006, 12:04
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Wanabo
Dan behoud ik liever het belbudget abo van KPN en heb dan 2 nummers. Zo wordt ik geen "slaaf" van Wanadoo en qua kosten maakt het niet uit.Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Vlokjesman
Tja, daar zit wat in ... maar in neem aan dat het wel goed zal zijn hoor. zijn momenteel testen die nog geen uitslagen.
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Puma
moest er toch aan komen. tiscali en tele2 bieden het ook al aan.
volledig digitaal bellen. je analoge telefonie wordt dan opgezegd maar je moet natuurlijk wel huur betalen aan kpn voor het gebruik van hun kopernetwerk.
 
Richard
Dan laat maar zitten inderdaad. Valt je digitaal uit heb je geen telefoon meer. Met die kpn aansluiting achter de hand heb je in elk geval wel nog een stabiele telefoonverbinding.

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Precies, en het voordeel is me nog niet duidelijk.

Alles op een factuur vind ik geen argument, zeker niet als het eigenlijk een achteruitgang betreft.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
oxb
Eeeuh laat mij ook maar kpn als backup hebben dat lijkt mij wel zo handig.
Schieten er niets mee op argument op een rekening lijkt mij nu ook niet echt een motivatie om het wel te doen.
Heb de boel net twee dagen draaiend en ook al 3x leefdoos moeten uitzetten om telefonuisch bereikbaar te zijn.
Dus kpn blijft nog even.Cool
 
trapm
Als backup kost de kpnlijn je nog geen 10 euro (belbudget).
Zeg je het op rekent KPN bijna 10 aan lijn huur door aan Wanadoo, die het vervolgens bij jou in rekening brengt.

Dus belbudget of volledig overdagen geeft je geen financieel voordeel. (max 3 euro op jaarbasis). Het veranderen van je KPN abo (belbasis naar budget) Brengt je wel voordeel (bijna 100 euro op jaarbasis). Je krijgt dan wel te maken met hogere belkosten ßls je via kpn belt, maar dßt is immers niet de bedoeling. De bedoeling is om zoveel mogelijk via Wanadoo en slechts in geval van nood via KPN te bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie, niet meer gratis!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Advertentie