obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox gebruikersnaam en wachtwoord vergeten
R
Hoi allemaal,

Ik wil graag met meerdere pc tegelijk op internet maar dit kan ik niet met mijn livebox. Ik weet dat het wel mogelijk is. Om dit op te lossen moet ik eerst bij de instellingen van mijn livebox komen. Maar mijn probleem is dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord helaas niet meer weet. Is er een manier om mijn gebruikersnaam en wachtwoord te achterhalen of te resetten?? Alvast bedankt.
 
R
Ik als volgt een hard reset uitgevoerd: voeding uit, rst knop ingedrukt houden, voeding aan, wachten tot de middelste en 2 buitenste lampjes branden, rst loslaten.
Maar als ik naar de instellingen wil gaan vraag die weer om gebruikersnaam en wachtwoord.
 
Puma
Dus wanneer jij 192.168.1.1 benaderd (webconfig livebox) dan word er om een wachtwoord gevraagd? Nee toch?

Bij mij wordt er alleen een wachtwoord gevraagd, indien ik op "geavanceerd" klik en standaard is dat "admin" "admin" (naam en wachtwoord) om binnen te komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox gebruikersnaam en wachtwoord vergeten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Gebruikersnaam en wachtwoord Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 14 06 nov 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
inlog naam en wachtwoord vergeten Huawei configuratie en problemen : 4 19 aug 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
Advertentie