obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Orange?
Mickaatje
Hoi,

Een vriendin van me heeft een adsl verbinding bij Orange en kan sinds vanavond het internet niet meer op. Nou zit ik zelf bij Planet, maar bij mij doet de website van Orange het helemaal niet.

Is er iemand die weet of het inderdaad een storing is bij Orange of moeten we toch verder zoeken?


Groetjes Karin
 
Tiger

Quote

Mickaatje schreef:
Hoi,

Een vriendin van me heeft een adsl verbinding bij Orange en kan sinds vanavond het internet niet meer op. Nou zit ik zelf bij Planet, maar bij mij doet de website van Orange het helemaal niet.

Is er iemand die weet of het inderdaad een storing is bij Orange of moeten we toch verder zoeken?


Groetjes Karin


Hoi Mickaatje op dit moment is de site van Orange gewoon bereikbaar heb er net zelf op gekeken.

Groeten Tiger
 
Mickaatje
Mmm... bij mij alleen de Orange Shop. De gewone site nog steeds niet (ff voor zekerheid checken in IEX, werk zelf met FF)... Nee nog steeds niet hier. Misschien iets regionaals dan?? Frown
 
Mickaatje

Quote

wampie schreef:
ik heb ook adsl van orange en kan momenteel gewoon internettenGrin( omgeving zwolle)

maar je zei dat je via planet niet op de orange site kunt komen,, nou dat probleem had ik zelf ook toen ik nog bij planet zat, dit heb ik toen opgelost door de proxyserver van planet te gebruiken dan deed de site orange het wel
ga naar extra in internet explorer, - internet opties- verbindingen-lan instellingen- daar proyserver aanvinken, bij adres toets je proxy.planet.nl bij poort vul je 8080 in

dan klik je op Ok

daarna internet explorer opnieuw starten, dan zou je de orange site wel moeten krijgen



Thanks! Dat werkt weer, al deed ie het gister wel gewoon op de oude manier.. Alleen, in FireFox werkt dat nog niet... ik kan daar ook niet zo heel veel in wijzigen... maakt niet veel uit.

Internet zelf doet t nog niet bij die vriendin van me. Morgen maar weerr zien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Orange?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen : 5 31 aug 2016
Advertentie