Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Storing Orange?
|
|
Mickaatje |
Geplaatst op 19 September 2007, 20:17
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 Sep 2007 |
Hoi, Een vriendin van me heeft een adsl verbinding bij Orange en kan sinds vanavond het internet niet meer op. Nou zit ik zelf bij Planet, maar bij mij doet de website van Orange het helemaal niet. Is er iemand die weet of het inderdaad een storing is bij Orange of moeten we toch verder zoeken? Groetjes Karin |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 19 September 2007, 20:41
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote Mickaatje schreef: Hoi, Een vriendin van me heeft een adsl verbinding bij Orange en kan sinds vanavond het internet niet meer op. Nou zit ik zelf bij Planet, maar bij mij doet de website van Orange het helemaal niet. Is er iemand die weet of het inderdaad een storing is bij Orange of moeten we toch verder zoeken? Groetjes Karin Hoi Mickaatje op dit moment is de site van Orange gewoon bereikbaar heb er net zelf op gekeken. Groeten Tiger |
|
|
Mickaatje |
Geplaatst op 19 September 2007, 20:56
|
Mmm... bij mij alleen de Orange Shop. De gewone site nog steeds niet (ff voor zekerheid checken in IEX, werk zelf met FF)... Nee nog steeds niet hier. Misschien iets regionaals dan?? |
|
|
Mickaatje |
Geplaatst op 19 September 2007, 21:39
|
Quote wampie schreef: ik heb ook adsl van orange en kan momenteel gewoon internetten( omgeving zwolle) maar je zei dat je via planet niet op de orange site kunt komen,, nou dat probleem had ik zelf ook toen ik nog bij planet zat, dit heb ik toen opgelost door de proxyserver van planet te gebruiken dan deed de site orange het wel ga naar extra in internet explorer, - internet opties- verbindingen-lan instellingen- daar proyserver aanvinken, bij adres toets je proxy.planet.nl bij poort vul je 8080 in dan klik je op Ok daarna internet explorer opnieuw starten, dan zou je de orange site wel moeten krijgen Thanks! Dat werkt weer, al deed ie het gister wel gewoon op de oude manier.. Alleen, in FireFox werkt dat nog niet... ik kan daar ook niet zo heel veel in wijzigen... maakt niet veel uit. Internet zelf doet t nog niet bij die vriendin van me. Morgen maar weerr zien. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Orange?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing | Storing | : 1 | 14 Aug 2019 |
Storing 21-2-2018 Geen internet | Storing | : 6 | 27 Feb 2018 |
Storing | Algemeen | : 1 | 05 Nov 2016 |
Storing Online/Kpn | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 23 | 26 Oct 2016 |
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Aug 2016 |
Advertentie