obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Downloads en Streams worden afgebroken
klaasje
Sinds een jaar heb ik Orange ADSL Family met een Livebox en haal ik een downloadsnelheid van om en nabij de 12mbit. Echter kan ik niet fatsoenlijk downloaden of streamen. Zowel downloads als streams blijven halverwege vaak hangen en zijn niet opnieuw te activeren. Ik dien dan een download of stream volledig opnieuw te starten in de hoop dat hij hem dan wel tot het einde afrondt.

(Hoe) is dit probleem te verhelpen? Moet ik hiervoor bepaalde poorten op m'n Livebox openzetten of iets dergelijks? Downloads en streams starten namelijk wel gewoon, maar houden er op een willekeurig moment opeens mee op, alsof de Livebox geen impuls meer krijgt van internet.
 
mesa57
Met poorten opzetten e.d. kun je het probleem niet oplossen.
Je hebt te maken met een haperende internet verbinding of een PC die het af laat weten.
Ten aanzien van het eerste : het is bekend dat de livebox niet tegen het grote aantal connecties die torrents leggen kan. Verder kan telefonie wel eens storend zijn.
Met een stream (bedoel je daar een video stream mee ?) zou het probleem van het aantal connecties niet mogen spelen. Dus dat is dan wel weer raar. Probeer eens wat meer aanknopingspunten te vinden.
 
klaasje
Het is gewoon altijd bij iedere enkele videostream of iedere download. Ongeacht de brond, hij stopt er na een tijdje mee. Soms als een download bij wijze van spreken op 4% zit, soms pas bij 80%. Hoe groter de download, hoe groter de kans dat hij het einde niet haalt.
Vaak kan ik een download opnieuw starten, maar nadat het 2 keer is misgegaan gebeurt er een derde keer meteen niets. Het zou aan m'n laptop kunnen liggen, al betwijfel ik dat, aangezien m'n broer met zijn Livebox hetzelfde probleem had.
 
rrozema
Heb je TCPOptimizer al geprobeerd? Ik vermoed van wel. Doe het nog eens en zet dan de instellingen nogmaals door de slider helemaal naar rechts te zetten en dan 'optimum settings' te kiezen. Geen handmatige instellingen wijzigen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloads en Streams worden afgebroken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
uitgaand mailberichten worden geweigerd omdat Server relaying niet toestaan Klacht over Online : 7 27 apr 2015
Fritzbox 7340 kan wel bellen maar niet meer gebeld worden sinds 17-11-2014 Eigen modem configuratie en problemen : 15 15 dec 2014
kan niet meer gebeld worden na omzetting Storing : 8 10 dec 2014
afspraken m.b.t. Samsung tablet worden niet nagekomen Klacht over Online : 16 08 nov 2013
Poorten willen niet toegewezen worden. Huawei configuratie en problemen : 7 24 aug 2013
Advertentie