obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
vraag aansluiting
tassie
Ik ben nu al dagen bezig om mijn modem aangesloten te krijgen.
Volgens kpn/Orange gevens zit mijn isra punt in de gang. Daar zit echter neits.
ik heb geen meterkast, alles zit in de kelder.
Echter is daar nergens geen bekabeling te vinden, alleen pijpen en buizen.
nu heb ik 1 telefoonsnoer gevonden in de woonkamer en volgens kpn is het een oud huis en is dat kabeltje mijn isra punt.
Dit is een grijze kabel, met daarin rode,groene,gele,blauwe en witte kbeltjes. Dit ook gemeld aan kpne en het is volgens hun echt het isra punt.
Maar hoe moet dit dan in godsnaam aangesloten worden op het materiaal van orange aangezien er in dat materiaal een gele, rode, een groen en een zwarte zitten.
als ik volgens het boekje moet volgen zou ik de blauwe draad op de groen moeten aansluiten en de rode op de rode.
Ik kom er echt neit meer uit en een monteur kan pas over een week komen en dan is nog steeds niet zeker of de kabel die ik heb wel echt het isra punt is.
ik wordt er echt moedeloos van en zou het liefste gewoon alles annuleren en weer gewoon mijn kabel modem laten activeren.
ik hoop dat iemand me zsm kan helpen aangezien ik dus nu alleen maar op mijn werk hier kan komen kijken.
 
rrozema
Ik zou, als ik er zelf niet uit kom, wachten totdat iemand (in jouw geval dus de monteur) er even ter plekke naar kan kijken. Ik snap dat dat lastig is. Maar als je niet weet welke kabel je moet hebben, dan begin je weinig.
 
TCP_IP
probeer de 4 kabels uit zou ik zeggen, je hebt 4 maal 4 = 16 combinaties...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vraag aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
Te veel probemen + Vraag. Storing : 8 21 mrt 2015
aansluiting Zyxelmodem Online Alles-in-1 met Glasvezel : 2 13 feb 2015
Advertentie