obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Wifi Op Linux
Sgt pepper
HiHi, ik ben nieuw maar ik geloof dat mijn vraag een nieuwe is.

Ik heb onlangs een Linux geïnstaleerd (Blag 70.000 met de Fendora Core) op mijn PC boven maar nu doet de wifi het niet. Hiervoor stond er Windows XP op en dara deed mijn Wifi het wel. In gebruik de standaard orange usbstick voor wifi en hij is bruikbaar op windows (drivers staan er standaard op).

Iedere keer als ik me wil aanmelden bij mijn draadloos netwerk vraagt hij om mijn WEP sleutel Tot zver normaal, maar hij maakt geen verbinding als ik de sleutel invoer (ik weet zeker dat het de juiste sleutel is) en vraagt gewoon opnieuw om de sleutel. Weet iemand wat er mis is?

ps, ikz it nu op de windows pc beneden. Daar gebruik ik een verbinding per lan.
 
TCP_IP
reg-knopje, zie handleiding
 
Sgt pepper
Reg knopje..... 0_o helemaal vergeten. Ik prober het meteen uit. Bedankt voor het zien van mijn fout =D
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi Op Linux', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie