obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
ZyXel en Wifi zonder internet verb.
Katjang
Zyxel modem. Slechte wifi?

Gehoopt hier iets te vernemen omtrent regelmatig uitvallen van internet via WiFI. Sinds de laatste weken moet ik met regelmaat de modem Zyxel dus resetten om weer wifi met internet verbonden te krijgen Hetgeen ook gebeurd bij mijn bezoekers die klagen over uitvallen van Internet via wifi. soms 1 x per dag echter eden al 3x moeten doen. Is de ZyXel defect of zijn er andere mogelijkheden. Begin er moedeloos van te worden. Gezien ervaring met klantenservice met overige problemen maar geen contact opgenomen hierover. Mocht er een oplossing mogelijk zijn m.b.t aanpassen div. instellingen hoor ik graag . Heb al e.a. geprobeerd wat betreft ander kanaal etc maar ook dat helpt niet. Heb nog niet uitgevonden of deze op 5Hz geschakeld kan worden of alleen 2.4. Hoor graag
bvd-
MB (katjang)
 
Wanabo
Probeer eens een schakelklok op de adapter van het modem. B.v. 06:00 's ochtends een minuutje uit en weer aan met de schakelklok.

Soms is zo'n optie ook te vinden in het configuratie scherm van het modem.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Katjang
Kan allicht proberen echter denk ik dat het weinig helpt daar ik nu bijna 3 x per dag moet resetten alles daarna gaat het voor enige tijd goed . Heden was een kennis op bezoek die F1 bij houd via app op mob. echter tijdens de race weer uitval van wifi-verbinding voor internet. Hij heeft toen via mijn mob. een Hotspot verbinding gemaakt zodat via mijn mob/ 4g via sim kaart kon gebruiken en alsnog dus alles kon bijhouden maar blijft raar dat dit via omweg moet gebeuren daar ik uiteraard gewoon via Wifi wil laten werken. Krijg de indruk dat de Zyxel mogelijk toch niet het juiste is voor dit gebeuren. Had voorheen ander systeem ander prov. etc en modem nimmer een dergelijk probleem gehad.

MB (Katjang)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZyXel en Wifi zonder internet verb.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie