obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Zyxel modem. Slechte wifi?
Hasje46
Hallo ik ben nieuw hier, en ben ook pas abonnee van "Online.nl" Helaas heb ik al meerdere problemen bij deze provider ondervonden. Een hiervan is een zwak wifi signaal dat ook instabiel is, het verzwakt regelmatig en valt ook geregeld weg. Na een hoop gedoe met de helpdesk is mij nu toegezegd dat ik een nieuw modem zou krijgen. Maar ik vraag me af of dit modem (Zyxel VMG 8825-T50) gewoon een slecht/zwak wifi signaal van zichzelf heeft, en dat een nieuw modem dan eigenlijk ook geen zin heeft. Ik neem aan dat hier die kennis aanwezig is.
Mijn vorige provider was Telfort en ik heb nog een modem liggen een Experia V10. Zou ik dit modem ook voor Online kunnen gebruiken, dat modem had in ieder geval een prima wifi signaal. Ik weet het niet, dus hoop ik hier ook een antwoord op te krijgen. Alvast bedankt voor de moeite.
PC
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel modem. Slechte wifi?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Advertentie