obey-robots.txt
09 December 2016, 20:11
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Afgesloten of niet?!

norange
Ik heb al jaren Orange Lite (connected by KPN).
Ik heb in februari telefonisch opgezegd en een emailbevestiging ontvangen dat mijn abo per 30-04-08 zou eindigen. Dat stond ook op de status-checker vermeld.
Op de site van Orange staat dat zij de opzegging doorgeven aan KPN, dus dat je dat zelf niet hoeft te doen. Ik heb dus ook niets aan KPN doorgegeven.
Op 30 april gebeurde er niks. Ik baalde al: zie je, het loopt mis... De statuschecker liet die dag zien dat mijn opzegging in zou gaan op 30-04-2009....
Echter, op 1 mei werkte mijn outlook niet meer. Ik kon mijn mail niet meer ophalen bij Orange. Ook het openen van mijn account op de orangesite lukte niet meer. Ik krijg de melding dat mijn account geblokkeerd is.
Maar.... ik kan dus nog wel steeds internetten! Houdt dat in dat Orange mijn opzegging zelf wel verwerkt heeft, maar dit niet doorgegeven heeft aan KPN, zodat alleen de KPN-lijn nog aktief is?
Wat ik dan wel raar vind is dat ik nog wel gebruik kan maken van de orange proxy-server.
Ik snap er eigenlijk niks van.....

Iemand ook zoiets meegemaakt????

Bitfreak
yep,mijn abo is ook per 30-4 beeindigt.
Maar ik kan ik ook nog steeds internetten via Orange.
Mijn emailadressen en account zijn wel opgeheven.
Ik had een ADSL Extra aboWink
Gewijzigd door Bitfreak op 04 mei 2008, 23:07

zuiderling
Zoals je elders op dit forum kunt lezen kwam mijn afsluiting eerder dan verwacht. Op 28 april ben ik afgesloten ipv 30 april.

http://online.geb...post_21633

Maar ik ben eraf!!!

norange
Nou Zuiderling, beter te vroeg dan te laat!! Scheelt je een hoop ellende.

En Bitfreak, kun je ook nog steeds internetten? Ik wel.... Frown

Bitfreak
Yep,zoals je zietGrin

zuiderling
Pas maar op.

je maakt nu gebruik van hun lijn dus diensten. Daar zul je straks wel weer voor moeten betalen....

vdrijver
Ik heb het zelfde als bitfreak meegemaakt bij orange,abbo was opgezegt en bevestigt door orange,mailacooun was dicht.maar had nog ruim een week signaal van ze,dus ook gebruikt.dus als orange met kosten had gekomen had ik ze echt niet betaald.moeten ze maar zorgen dat ze op de dag van de opzegging de stekker eruit trekken.
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream

Tiger
zuiderling schreef:
Pas maar op.

je maakt nu gebruik van hun lijn dus diensten. Daar zul je straks wel weer voor moeten betalen....

Je kan het ook anders zien Orange maakt onterecht gebruik van de lijn door deze niet vrij te geven.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Tiger

norange
Hoera! Een brief ontvangen van Orange, dat mijn internetabo is beeindigd.
Ik had Orange lite (via KPN).
Maaaaaar..... Nu heb ik nog steeds internet.... Ik denk dus dat Orange de opzegging niet aan KPN heeft doorgegeven.
Ik weet echter niet of ik dat nou zo erg moet vinden. Als ik op deze manier internet kan houden, is dat misschien ook wel goed (scheelt in elk geval 15 euro per maand aan Orange en die emailadressen mis ik ook niet echt, met al die spam).
Maar ik vraag me af: zou dat mogen, om de adslverbinding van KPN zo door te laten lopen? Zou ik die t.z.t. ook gewoon zelf kunnen beeindigen of moet dat per se via Orange?
Of zou KPN gewoon laat zijn met afsluiten??

Liberty
Ik verwacht het laatste.
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afgesloten of niet?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 4 14 oktober 2016, 20:40
Websites niet of slecht bereikbaar. (opgelost) Storing 9 14 oktober 2016, 20:35
Zyxel VMG8324-B10A DNS aanpassen lukt niet Zyxel configuratie en problemen 6 20 september 2016, 12:46
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen 6 17 augustus 2016, 21:01
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Hans00:51:26
| Wanabo01:37:04
| SterkeJerke02:30:24
| jms31903:26:02
| gvmelle05:17:49
| MBroertjes05:37:05
| dutch flash08:59:19
| Franx11:46:50
| Lutz13:17:56
| Johan420:00:57
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.