obey-robots.txt
25 September 2017, 04:39
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Afgesloten of niet?!

norange
Ik heb al jaren Orange Lite (connected by KPN).
Ik heb in februari telefonisch opgezegd en een emailbevestiging ontvangen dat mijn abo per 30-04-08 zou eindigen. Dat stond ook op de status-checker vermeld.
Op de site van Orange staat dat zij de opzegging doorgeven aan KPN, dus dat je dat zelf niet hoeft te doen. Ik heb dus ook niets aan KPN doorgegeven.
Op 30 april gebeurde er niks. Ik baalde al: zie je, het loopt mis... De statuschecker liet die dag zien dat mijn opzegging in zou gaan op 30-04-2009....
Echter, op 1 mei werkte mijn outlook niet meer. Ik kon mijn mail niet meer ophalen bij Orange. Ook het openen van mijn account op de orangesite lukte niet meer. Ik krijg de melding dat mijn account geblokkeerd is.
Maar.... ik kan dus nog wel steeds internetten! Houdt dat in dat Orange mijn opzegging zelf wel verwerkt heeft, maar dit niet doorgegeven heeft aan KPN, zodat alleen de KPN-lijn nog aktief is?
Wat ik dan wel raar vind is dat ik nog wel gebruik kan maken van de orange proxy-server.
Ik snap er eigenlijk niks van.....

Iemand ook zoiets meegemaakt????
 
zuiderling
Zoals je elders op dit forum kunt lezen kwam mijn afsluiting eerder dan verwacht. Op 28 april ben ik afgesloten ipv 30 april.

http://online.geb...post_21633

Maar ik ben eraf!!!
 
norange
Nou Zuiderling, beter te vroeg dan te laat!! Scheelt je een hoop ellende.

En Bitfreak, kun je ook nog steeds internetten? Ik wel.... Frown
 
zuiderling
Pas maar op.

je maakt nu gebruik van hun lijn dus diensten. Daar zul je straks wel weer voor moeten betalen....
 
Tiger
zuiderling schreef:
Pas maar op.

je maakt nu gebruik van hun lijn dus diensten. Daar zul je straks wel weer voor moeten betalen....


Je kan het ook anders zien Orange maakt onterecht gebruik van de lijn door deze niet vrij te geven.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Tiger
 
norange
Hoera! Een brief ontvangen van Orange, dat mijn internetabo is beeindigd.
Ik had Orange lite (via KPN).
Maaaaaar..... Nu heb ik nog steeds internet.... Ik denk dus dat Orange de opzegging niet aan KPN heeft doorgegeven.
Ik weet echter niet of ik dat nou zo erg moet vinden. Als ik op deze manier internet kan houden, is dat misschien ook wel goed (scheelt in elk geval 15 euro per maand aan Orange en die emailadressen mis ik ook niet echt, met al die spam).
Maar ik vraag me af: zou dat mogen, om de adslverbinding van KPN zo door te laten lopen? Zou ik die t.z.t. ook gewoon zelf kunnen beeindigen of moet dat per se via Orange?
Of zou KPN gewoon laat zijn met afsluiten??
 
norange
Nog steeds internet....
Wat is wijs? Op zich vind ik de situatie zo ook wel best (voor 19,95 per maand internet, zijnde de kosten voor het kpn-gedeelte van mijn lite-abonnement). Maar zou ik zo ECHT van Orange af zijn? Ik weet nl niet hoe dat technisch werkt: de orange-proxy werkt bijvoorbeeld ook nog steeds. En mijn inlognaam op het modem is ook nog van wanadoo....
Ik ben een beetje bang dat er later nog gedonder (lees: rekening) over komt.
Maar ik weet ook niet naar wie ik nu het beste actie kan ondernemen: kpn of orange?
Ik vind het toch niet zo'n fijne situatie zo....
 
TCP_IP
bel orange helpdesk of je status is dat je op korte termijn afgeslote nword
 
norange
Ik heb vorige week al gebeld naar de helpdesk (naar het bandje met de statuschecker). Toen ik mijn klantnummer intikte, kreeg ik de melding dat op dat nummer geen adsl-producten geregistreerd staan. Ook heb ik inmiddels een brief van Orange dat mijn abo beeindigd is. Ik heb dus eigenlijk het idee dat ik via de helpdesk niet zoveel verder zal komen.... En ik ben als de dood dat wanneer ik met de mensen van de helpdesk bel, mijn abo weer geactiveerd wordt of zoiets raars.... Maar misschien zit er niets anders op dan toch maar met Orange bellen?! Of met KPN?!?!
Bitfreak ook nog steeds verbinding? (maar dat is niet via kpn, toch?)
 
TCP_IP
dit lijkt mij een geval van, administratief afgesloten maar technisch nog actief.
oftewel, iemand is vergeten om de stekker bij je eruit te trekken.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afgesloten of niet?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online 2 06 augustus 2017, 08:32
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Live e-mail adres niet herkend Email 5 15 februari 2017, 21:51
In-game kan ik anderen zien bewegen maar zelf kan ik dat soms niet Storing 8 08 februari 2017, 12:29
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 10 02 februari 2017, 22:02
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| johan32408:01:23
| Wanabo08:19:14
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja