obey-robots.txt
21 Januari 2017, 22:35
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [140 stemmen]
61% [140 stemmen]

Stemmen: 229
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Afgesloten of niet?!

norange
Ik heb al jaren Orange Lite (connected by KPN).
Ik heb in februari telefonisch opgezegd en een emailbevestiging ontvangen dat mijn abo per 30-04-08 zou eindigen. Dat stond ook op de status-checker vermeld.
Op de site van Orange staat dat zij de opzegging doorgeven aan KPN, dus dat je dat zelf niet hoeft te doen. Ik heb dus ook niets aan KPN doorgegeven.
Op 30 april gebeurde er niks. Ik baalde al: zie je, het loopt mis... De statuschecker liet die dag zien dat mijn opzegging in zou gaan op 30-04-2009....
Echter, op 1 mei werkte mijn outlook niet meer. Ik kon mijn mail niet meer ophalen bij Orange. Ook het openen van mijn account op de orangesite lukte niet meer. Ik krijg de melding dat mijn account geblokkeerd is.
Maar.... ik kan dus nog wel steeds internetten! Houdt dat in dat Orange mijn opzegging zelf wel verwerkt heeft, maar dit niet doorgegeven heeft aan KPN, zodat alleen de KPN-lijn nog aktief is?
Wat ik dan wel raar vind is dat ik nog wel gebruik kan maken van de orange proxy-server.
Ik snap er eigenlijk niks van.....

Iemand ook zoiets meegemaakt????
 
Bitfreak
yep,mijn abo is ook per 30-4 beeindigt.
Maar ik kan ik ook nog steeds internetten via Orange.
Mijn emailadressen en account zijn wel opgeheven.
Ik had een ADSL Extra aboWink
Gewijzigd door Bitfreak op 04 mei 2008, 23:07
 
zuiderling
Zoals je elders op dit forum kunt lezen kwam mijn afsluiting eerder dan verwacht. Op 28 april ben ik afgesloten ipv 30 april.

http://online.geb...post_21633

Maar ik ben eraf!!!
 
norange
Nou Zuiderling, beter te vroeg dan te laat!! Scheelt je een hoop ellende.

En Bitfreak, kun je ook nog steeds internetten? Ik wel.... Frown
 
Bitfreak
Yep,zoals je zietGrin
 
zuiderling
Pas maar op.

je maakt nu gebruik van hun lijn dus diensten. Daar zul je straks wel weer voor moeten betalen....
 
vdrijver
Ik heb het zelfde als bitfreak meegemaakt bij orange,abbo was opgezegt en bevestigt door orange,mailacooun was dicht.maar had nog ruim een week signaal van ze,dus ook gebruikt.dus als orange met kosten had gekomen had ik ze echt niet betaald.moeten ze maar zorgen dat ze op de dag van de opzegging de stekker eruit trekken.
vanaf 1996 inbelaccount via world online,vanaf 1999 onstabiele verbinding via kabelfoon. vanaf april 2002 stabiele wanadoo verbinding via kpn,daarna vanaf april 2007 een rampen onstabiele orange via orange.vanaf augustus 2007 tot 30 mei een stabiele xs4all via kpn,nu een stabiele 8Mbit xs4all only via kpn bitstream
 
Tiger
zuiderling schreef:
Pas maar op.

je maakt nu gebruik van hun lijn dus diensten. Daar zul je straks wel weer voor moeten betalen....


Je kan het ook anders zien Orange maakt onterecht gebruik van de lijn door deze niet vrij te geven.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Tiger
 
norange
Hoera! Een brief ontvangen van Orange, dat mijn internetabo is beeindigd.
Ik had Orange lite (via KPN).
Maaaaaar..... Nu heb ik nog steeds internet.... Ik denk dus dat Orange de opzegging niet aan KPN heeft doorgegeven.
Ik weet echter niet of ik dat nou zo erg moet vinden. Als ik op deze manier internet kan houden, is dat misschien ook wel goed (scheelt in elk geval 15 euro per maand aan Orange en die emailadressen mis ik ook niet echt, met al die spam).
Maar ik vraag me af: zou dat mogen, om de adslverbinding van KPN zo door te laten lopen? Zou ik die t.z.t. ook gewoon zelf kunnen beeindigen of moet dat per se via Orange?
Of zou KPN gewoon laat zijn met afsluiten??
 
Liberty
Ik verwacht het laatste.
Sinds 5 april 2007 in het bezit van de Livebox en sinds 10 april Orange family & telefonie basis.

Daarvoor sinds eind 2002 ADSL lite van Wanadoo/Orange connected by KPN.
Vanaf 29 april 2008 bij Telfort en meteen 8 Mbps download
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afgesloten of niet?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 3 21 januari 2017, 20:07
TV app voor Android werkt niet meer Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten 4 11 januari 2017, 06:41
Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak Klacht over Online 3 15 december 2016, 21:31
Wat doe ik niet goed om IN de modem te komen? Zyxel configuratie en problemen 7 11 december 2016, 21:10
Kan niet meer in modem? Huawei configuratie en problemen 7 30 november 2016, 20:37
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| timterhorst00:12:01
| Wanabo01:11:26
| Tiger01:36:02
| Medina02:26:26
| jes30304:14:45
| CharlesMcBakerey05:48:33
| jms31906:13:16
| MB08:29:26
| Ronsworld09:17:28
| Roroko09:40:26
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing