obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Wil Orange wel nieuwe klanten ?
rdutchy
Ook ik was gelokt door de mooie verhalen van een snel internet, en telefonie. Helaas ben ik snel uit die droom geholpen. Na aanmelding en welkoms brief ging het al mis. Volgens de kredietwaardigheid test was ik niet geschikt als klant voor Alice. Ik kon mij dat niet voorstellen, dus bellen met de klanten”service”, 20 ct/min. Excuses, maar iedereen met een technisch probleem krijgt deze brief. Het was niet mogelijk mij aan te sluiten op een Duits mobiel nummer. Ik leg de dame uit dat het Duitse nummer alleen het contact nummer is, en niets te maken heeft met mijn aansluiting. Die is immers gewoon in Nederland. Vandaar mijn aanvraag voor het hele pakket: nieuwe lijn, bellen en internet. Gemakkelijk alles bij een provider. Helaas, bij Alice niet. De dame begrijpt niet dat als je een nieuw nummer aanvraagt, je er dus geen hebt waarop ze kunnen aansluiten. Immers, er komt alleen een dood kabeltje uit de muur. 2 euro verder geef ik een Nederlands contact nummer en krijg de bevestiging dat het nu gaat lukken over 3 weken. Zo’n 2 weken later herhaalt zich het verhaal. Na nogmaals 5 euro bellen geef ik het op. Alice is wel mooi, maar ze snapt het niet. Schijnbaar is een nieuwe klant niet interessant genoeg voor een zo aantrekkelijk bedrijf als Alice. Ga zo door!!

Na het debakel met Alice beslis ik het te proberen met Orange (=Telford = KPN). Toch een naam in de industrie. Ook hier is niets minder waar. Het lijkt wel of Orange dezelfde mensen in dienst heeft. Deze keer echter een gewone technische afwijzing. Na een vervelend keuze menu, wachten en 2 euro bellen eindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn. Ook Orange kan een aansluiting op een Duits contact nummer niet verzorgen. Waar heb ik dit eerder gehoord? Toch hetzelfde call center? 3 euro later wordt er een technisch rapport aangemaakt. Men heeft het begrepen. Ik krijg bericht binnen 8 dagen. Na 10 dagen nog maar even informeren. Uw aanvraag is stopgezet, we kunnen niets voor u doen! Bij navraag blijkt er toch nog iets bij de technische dienst te liggen. KPN is de schuld. Zij moeten de lijn vrijmaken. Ik word terug gebeld beloven ze mij. Even KPN bellen. Ook hier is het niet helemaal ok, maar de technische dienst is vriendelijk, en ze hebben er in ieder geval verstand van. De lijn is vrij, en moet door Orange (Telfort) alleen geactiveerd worden (ISRA). KPN is dus niets schuld. Vandaag toch zelf maar even gebeld. Orange kan niet terug te bellen denk ik. Ze beloven mij vandaag nog of anders morgen vroeg te bellen. Ik ben benieuwd. Orange weet het gewoon niet. Of,… we zitten met onze gedachten al in het weekend en een klantenprobleem is nu eenmaal een verstoring van die gedachte. Ik kan er helemaal inkomen, bij mij ook !!
 
guus
Jammer dat je niet bij Alice kan komen! Als je dat hebt dan haal je tenminste wel een mooie snelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wil Orange wel nieuwe klanten ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 aug 2016
Ik word geddost en wil nieuwe IP Helpdesk : 22 02 mei 2016
Beeld storing met nieuwe tv Digitale TV storing : 26 27 aug 2015
Nieuwe klant, geen internet , wel factuur Opleveringsproblemen : 7 22 jul 2015
Niet verzonden modem bij een nieuwe klant Opleveringsproblemen : 20 14 jul 2015
Advertentie