Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Geen telefonie meer sinds een maand
|
|
MarcJonkers |
Geplaatst op 20 September 2008, 17:07
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 20 Sep 2008 |
![]() Hier de correspondentie met de helpdesk: ############################################# Reactie na een week wachten op omwissel modem en niet gekregen: ############################################# Datum: 29/08/08 03:45 PM Er is toen u belde een technisch rapport voor u aangemaakt, waarvan één van de vele mogelijke uitkomsten zou kunnen zijn dat u een nieuwe Livebox zou krijgen. Onze technische dienst heeft echter een probleem gevonden met de instellingen van uw Telefonie abonnement. Dit is een probleem op onze servers en wordt op dit moment onderzocht. Zodra wij meer weten zullen wij direct contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Online ############################################ Van: "Online Helpdesk" Aan: Datum: 03/09/08 01:56 PM Onderwerp: Geachte M. Jonkers, Onze technische dienst is het probleem aan het onderzoeken. Wanneer wij een update voor u hebben zullen wij u hierover zo snel mogelijk informeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Online ############################################# Datum: 06/09/08 10:11 AM Onderwerp: De probleem documentatie was enkele dagen geleden naar onze telefonie afdeling geplaatst. Er is een fout gevonden in het telefonie platform behorende bij uw telefonie profiel. Men heeft de fout gevonden en is bezig om het probleem op te lossen. Omdat wij niet precies weten wat de foutmeldingen inhouden kunnen wij u nog niet vertellen wanneer dit probleem opgelost zal zijn. Met vriendelijke groeten, Online ############################################# Datum: 12/09/08 09:26 AM Onderwerp: Geachte M.Jonkers, Wij hebben de status van het technisch rapport voor u nagekeken en wij moeten u helaas mededelen dat de technische dienst momenteel nog met een onderzoek bezig is naar uw probleem.De duur van het onderzoek is afhankelijk van de oorzaak van het probleem.Tot wij een reactie terug krijgen kunnen wij u helaas nog geen nieuwe informatie verschaffen.Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Online ############################################# Datum: 20/09/08 05:58 PM Geachte M. Jonkers, U kunt het beste toch telefonisch contact leggen met de helpdesk op 0900-9515. Wij zullen u dan verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Online Original Message Follows: ------------------------ Beste Helpdesk, We hebben er genoeg van! We willen het telefoonnummer van de manager van de helpdesk. Groet, M Jonkers ################################################# Gewijzigd door MarcJonkers op 20 September 2008, 17:08 |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 04 December 2008, 19:14
|
![]() Activiteit ![]() » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Je kunt Online in gebreke stellen vanwege de duur van de problemen. Je doet dit door ze een brief te sturen waarin je letterlijk meldt dat je ze in gebreke stelt, plus je geeft een korte omschrijving van de problemen. Vervolgens vermeld de uiterlijke datum waarop jij verwacht dat de problemen verholpen moeten zijn. Online heeft in het verleden aangegeven een periode van 21 dagen vanaf het moment van de probleemmelding bij de helpdesk als redelijke periode te hanteren. Als de problemen na die datum dan nog niet verholpen zijn kun je overgaan tot het eenzijdig ontbinden van het contract. Theoretisch ben je dan van alle verplichtingen aan Online af. In de praktijk echter wil je als klant graag je lijn en je telefoonnummer terug, want anders krijg je allemaal extra kosten en problemen bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Het is dan ook -in je eigen belang- beter om het probleem zo snel mogelijk door Online te laten oplossen. Mijn advies is dan ook om wel een ingebrekestelling met een redelijke termijn te sturen. Maar ga voorlopig nog niet tot het uiterste om een beeindiging van je contract af te dwingen. |
|
|
Lizard |
Geplaatst op 04 December 2008, 19:45
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 373 Lid sinds: 13 May 2006 |
Heb je trouwens de livebox al eens terug naar de fabrieksinstellingen gezet? Soms lost dat ook problemen op. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie meer sinds een maand', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |