obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefonie meer sinds een maand
MarcJonkers
Shock We worden niet goed van online. We hebben al sinds een maand geen telefonie, de servicedesk kan wel iets vinden maar weten de oplossing niet. Ik wil af van orange, maar we zijn net met een jaar verlengd de onzin. We hebben het tel nr van de manager van de helpdesk gevraagd tot nu toe niks.

Hier de correspondentie met de helpdesk:

#################################################
Reactie na een week wachten op omwissel modem en niet gekregen:
#################################################
Datum:
29/08/08 03:45 PM

Er is toen u belde een technisch rapport voor u aangemaakt, waarvan één
van de vele mogelijke uitkomsten zou kunnen zijn dat u een nieuwe
Livebox zou krijgen.

Onze technische dienst heeft echter een probleem gevonden met de
instellingen van uw Telefonie abonnement. Dit is een probleem op onze
servers en wordt op dit moment onderzocht.

Zodra wij meer weten zullen wij direct contact met u opnemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Online
################################################
Van:
"Online Helpdesk" Toevoegen aan adresboek
Aan:
Datum:
03/09/08 01:56 PM
Onderwerp:

Geachte M. Jonkers,

Onze technische dienst is het probleem aan het onderzoeken. Wanneer wij
een update voor u hebben zullen wij u hierover zo snel mogelijk
informeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Online
#################################################
Datum:
06/09/08 10:11 AM
Onderwerp:

De probleem documentatie was enkele dagen geleden naar onze telefonie
afdeling geplaatst. Er is een fout gevonden in het telefonie platform
behorende bij uw telefonie profiel. Men heeft de fout gevonden en is
bezig om het probleem op te lossen. Omdat wij niet precies weten wat de
foutmeldingen inhouden kunnen wij u nog niet vertellen wanneer dit
probleem opgelost zal zijn.

Met vriendelijke groeten,
Online
#################################################
Datum:
12/09/08 09:26 AM
Onderwerp:
Geachte M.Jonkers,

Wij hebben de status van het technisch rapport voor u nagekeken en wij
moeten u helaas mededelen dat de technische dienst momenteel nog met een
onderzoek bezig is naar uw probleem.De duur van het onderzoek is
afhankelijk van de oorzaak van het probleem.Tot wij een reactie terug
krijgen kunnen wij u helaas nog geen nieuwe informatie verschaffen.Onze
excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groeten,
Online
#################################################
Datum:
20/09/08 05:58 PM

Geachte M. Jonkers,
U kunt het beste toch telefonisch contact leggen met de helpdesk op 0900-9515. Wij zullen u dan verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
Online

Original Message Follows: ------------------------

Beste Helpdesk,

We hebben er genoeg van! We willen het telefoonnummer van de manager van de helpdesk.

Groet,

M Jonkers
#################################################
Gewijzigd door MarcJonkers op 20 september 2008, 18:08
 
rrozema
Je kunt Online in gebreke stellen vanwege de duur van de problemen. Je doet dit door ze een brief te sturen waarin je letterlijk meldt dat je ze in gebreke stelt, plus je geeft een korte omschrijving van de problemen. Vervolgens vermeld de uiterlijke datum waarop jij verwacht dat de problemen verholpen moeten zijn. Online heeft in het verleden aangegeven een periode van 21 dagen vanaf het moment van de probleemmelding bij de helpdesk als redelijke periode te hanteren.

Als de problemen na die datum dan nog niet verholpen zijn kun je overgaan tot het eenzijdig ontbinden van het contract. Theoretisch ben je dan van alle verplichtingen aan Online af. In de praktijk echter wil je als klant graag je lijn en je telefoonnummer terug, want anders krijg je allemaal extra kosten en problemen bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Het is dan ook -in je eigen belang- beter om het probleem zo snel mogelijk door Online te laten oplossen. Mijn advies is dan ook om wel een ingebrekestelling met een redelijke termijn te sturen. Maar ga voorlopig nog niet tot het uiterste om een beeindiging van je contract af te dwingen.
 
Lizard
Heb je trouwens de livebox al eens terug naar de fabrieksinstellingen gezet? Soms lost dat ook problemen op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie meer sinds een maand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie