obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Net de Wireless card ontvangen
wabsta
Ik heb de Wifi kaart net van orange ontvangen.
Maar nu heb ik geen idee waar ik deze in moet doen...
En heb ik daarna nog wel gewoon internet op alle computers die via de draad gaan?
 
TCP_IP
PCMCIA kaart gaat in de livebox aan de zijkant (dat kaartje ter grootte van sigarettenpakje zeg maar)

en die USB stick (dongle) die gaat in je pc
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
De gleuf waar die kaart in moet, zit aan de zijkant van de livebox, achter een van die zilverkleurige plasticjes met gaatjes. Dat plasticje kun je naar beneden schuiven om de de gleuf vrij te maken. Druk de kaart er rustig in. De kaart kan er maar op 1 manier in, als hij gelijk moeilijk gaat, zit hij verkeerd om. Pas op het eind zal hij even moeilijk gaan, druk hem er dan stevig -tot het eind toe- in; let op dat je op dat moment de goed kaart recht houdt, zodat je niet een of meerdere pinnetjes onderin de connector plat drukt.

Nadat je de kaart in de livebox hebt gedaan hou je gewoon beide netwerk connectors beschikbaar als voorheen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net de Wireless card ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AC750 Wireless Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Eigen modem configuratie en problemen : 2 22 mei 2016
No Wireless (huawei hg655d) Algemeen : 3 17 sep 2015
Netgear DGN2200 N300 Wireless ADSL2+ Eigen modem configuratie en problemen : 2 10 aug 2013
UPNP werk niet over lan wel wireless Huawei HG655d Algemeen : 11 28 jul 2012
Geen telefoon verbinding nieuw Thomson wireless modem Livebox meer apparaten aansluiten : 3 01 feb 2011
Advertentie