obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizing Loopt helemaal Mis!
remcovantriest
Beste Forum leden,

Ik heb eind december 2008 mijn verhuizing doorgegeven aan Online.
De verhuizing van het internet/telefonie zou op 2 februari jongstleden gerealiseerd moeten zijn maar helaas.

Ik had expres mijn verhuizing vroeg doorgegeven omdat ik vorig jaar toen ik verhuisd was het zelfde probleem als nu!

Inmiddels heb ik 14 telefoontjes gepleegd naar Online en elke keer wordt er gezegd we regelen het. Maar het lijkt wel of ik elke keer een slap verhaal krijg van ja maar.... de verhuizing is fout gegaan, dit ging fout dat ging fout, we maken er zo'n case van en uiteindelijk vandaag op 4 maart 2009. Wordt mij verteld dat er hoger hand wat aangedaan gaat worden.

Het is jammer dat ik ze wel wil geloven maar elke keer is het het zelfde liedje en kan deze partij mij geen indicatie geven wanneer het geregeld zal zijn.

Overstappen naar een andere partij heeft nu ook geen zin meer i.v.m. dat die ook wachttijden hebben van bijna een maand.

Wat moet ik doen zit met mijn handen in het haar?

Met vriendelijke Groet, Angry

Remco van Triest
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing Loopt helemaal Mis!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing : 9 27 nov 2016
Verhuizing Klacht over Online : 7 19 apr 2015
Verhuizing buitenland Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 3 16 jan 2015
Loopt - ADSL Extra -> Supersnel Internet, geen snelheidsverbetering Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 29 21 jun 2013
Vergoeding bij mislukte verhuizing Opleveringsproblemen : 2 08 apr 2013
Advertentie