obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Waarom is ftp zo lastig werkend te krijgen?
rrozema
Ik kwam toevallig een oud artikeltje tegen waarin wordt uitgelegd wat er nou eigenlijk zo lastig is aan het ftp protocol. Aangezien ftp toch een regelmatig terugkerend onderwerp is hier op het forum, geef ik de link hier even. Ik vond het artikel erg duidelijk beschrijven wat nou eigenlijk het probleem is en wat het verschil tussen 'passive' en 'active' (in het artikel 'port' ftp genoemd) ftp is. Dus ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben.

Het artikel is in het Engels maar de meeste mensen zullen daar geen problemen mee hebben. Mocht het toch echt nodig zijn, dan zal ik het proberen te vertalen maar dat gaat wel even duren en ik weet ook niet of ik het dan wel net zo duidelijk krijg Wink

http://www.allaboutjake.com/network/l...nksys/ftp/.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom is ftp zo lastig werkend te krijgen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waarom weinig of geen respons Algemeen : 6 19 nov 2015
Geen klant en toch een modem en decoder krijgen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 11 dec 2014
waarom 13th Street? Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 4 25 sep 2014
Welke modem ga ik krijgen voor 30 Mb/s-3 Mb/s Supersnel Algemeen : 2 24 mei 2014
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Advertentie