obey-robots.txt
09 December 2016, 18:19
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 39% [89 stemmen]
39% [89 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 61% [137 stemmen]
61% [137 stemmen]

Stemmen: 226
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Géén klachten

Maurits
Géén klachten, dat kan ook nog! Ik keek wel regelmatig op het forum om op de hoogte te blijven. Ik heb me nu toch maar aangemeld (ik hoop niet dat de problemen nu vanzelf komen)....

Sinds 1 januari gebruik ik family+telefonie. Downstream is stabiel op 18536 Kb/s. Er blijft "onder de streep" tussen 1,8 MB/s (Lanspeed2) en 1,6 MB/s (100MB file bbned) voor mij over. Ik mag dus niet mopperen.

O ja, ik woon 1600 mtr. van de centrale (tomtom zegt 1300 mtr.)

Groet,
Maurits

rene
posetiefe reactie`s mogen ook wel geplaats worden

over het algemeen ben ik ook te vreden

heb af en toe problemen met telefonie maar daar zijn ze mee bezig

er wordt netjes terug gebeld of ik nog problemen had met verbinding of telefonie er wordt een nieuwe lb geleverd om te kijken of het dan opgelost is

ben tevreden met de service wat ze leveren

groet
rene

pinnhead31
ook hier nog steeds dik tevreden.
snelheid goed
stabiel
en nog geen problemen met de helpdesk

Puma
ook hier een tevreden klant. sinds 1 juni 2005 online via wanadoo en geen klachten, in het begin liep de livebox om de haverklap vast. maar dat is allang opgelost.

Richard
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB.
Voor de rest alleen maar toppie.
Greetings, Richard.

pinnhead31
een telefoon modem?

die heb je niet nodig met de livebox

Puma
wel voor het faxen en girotel.

pinnhead31
ok , niet aan gedacht

mecheltje
Richard schreef:
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB.
Voor de rest alleen maar toppie.

*33* dan werkt het wel. Tenminste als je gewoon je kpn abo hebt gehouden. ( ik ben wel zo slim geweest)(belbudget) Heb het nog niet hoeven te gebruiken maar het werkt wel.
Sinds maart 2005 eerst wanadoo direct+telefoon, in het begin problemen met telefonie gehad maar die zijn sinds juni 2005 opgelost.
Ben nu wel tevreden.

Richard
Ik heb inderdaad mijn belbudget gehouden. Maar het euvel deed zich zelfs voor toen ik het modem rechtstreeks op de KPN lijn zette. Voorheen had ik er geen last van.

Ik zal in elk geval je *33* truuk even proberen en mocht het lukken laat ik het weten, waarvoor alvast bedankt voor de tip!
Naar ik begrepen heb van KPN zijn gesprekken middels een belbudget lijn duurder dan middels belbasis, vandaar dat ik dat liever niet gebruik.Smile
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Géén klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
halve dag na KPN migratie ineens geen internet meer Storing 3 24 november 2016, 12:06
FritzBox 7340 geen internet meer na upgrade wijkcentrale Eigen modem configuratie en problemen 3 21 november 2016, 19:56
Fritz!Box 7390 Krijgt geen verbinding Algemeen 48 20 november 2016, 15:07
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen 4 16 mei 2016, 12:41
Geen DSL verbinding Storing 13 29 april 2016, 17:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SterkeJerke00:38:20
| Wanabo01:15:46
| jms31901:33:58
| Hans01:35:53
| gvmelle03:25:45
| MBroertjes03:45:01
| dutch flash07:07:15
| Franx09:54:46
| Lutz11:25:52
| Johan418:08:53
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 december 2016, 12:08
iemand weet welke firmware huawei hg665d op dit moment zit?

15 november 2016, 21:47
Online.nl=amateurs

05 november 2016, 16:44
Hallo allemaal, Vanaf 18 oktober heb ik geen verbinding meer. Bijna elke dag bellen met klantendienst, 5 a 6 keer emailen naar de klantenservice niets opgelost. Nog steeds geen verbinding dus geen

01 november 2016, 19:42
in helmond dezelfde storing

27 oktober 2016, 23:15
@ MGuitink Om weer in het modem te komen, eerst restten via het verzonken knopje aan de zijkant van het modem.