obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Géén klachten
Maurits
Géén klachten, dat kan ook nog! Ik keek wel regelmatig op het forum om op de hoogte te blijven. Ik heb me nu toch maar aangemeld (ik hoop niet dat de problemen nu vanzelf komen)....

Sinds 1 januari gebruik ik family+telefonie. Downstream is stabiel op 18536 Kb/s. Er blijft "onder de streep" tussen 1,8 MB/s (Lanspeed2) en 1,6 MB/s (100MB file bbned) voor mij over. Ik mag dus niet mopperen.

O ja, ik woon 1600 mtr. van de centrale (tomtom zegt 1300 mtr.)

Groet,
Maurits
 
rene
posetiefe reactie`s mogen ook wel geplaats worden

over het algemeen ben ik ook te vreden

heb af en toe problemen met telefonie maar daar zijn ze mee bezig

er wordt netjes terug gebeld of ik nog problemen had met verbinding of telefonie er wordt een nieuwe lb geleverd om te kijken of het dan opgelost is

ben tevreden met de service wat ze leveren

groet
rene
 
Puma
ook hier een tevreden klant. sinds 1 juni 2005 online via wanadoo en geen klachten, in het begin liep de livebox om de haverklap vast. maar dat is allang opgelost.
 
Richard
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB.
Voor de rest alleen maar toppie.
Greetings, Richard.
 
Puma
wel voor het faxen en girotel.
 
mecheltje

Quote

Richard schreef:
Over de verbinding op zich heb ik ook geen klachten noch over de prijs. De enige klacht die ik heb is het feit dat een telefoonmodem zo goed als niet te gebruiken is via de LB.
Voor de rest alleen maar toppie.


*33* dan werkt het wel. Tenminste als je gewoon je kpn abo hebt gehouden. ( ik ben wel zo slim geweest)(belbudget) Heb het nog niet hoeven te gebruiken maar het werkt wel.
Sinds maart 2005 eerst wanadoo direct+telefoon, in het begin problemen met telefonie gehad maar die zijn sinds juni 2005 opgelost.
Ben nu wel tevreden.
 
Richard
Ik heb inderdaad mijn belbudget gehouden. Maar het euvel deed zich zelfs voor toen ik het modem rechtstreeks op de KPN lijn zette. Voorheen had ik er geen last van.

Ik zal in elk geval je *33* truuk even proberen en mocht het lukken laat ik het weten, waarvoor alvast bedankt voor de tip!
Naar ik begrepen heb van KPN zijn gesprekken middels een belbudget lijn duurder dan middels belbasis, vandaar dat ik dat liever niet gebruik.Smile
Greetings, Richard.
 
Richard
Truuk is gelukt deze keer, zal het eens blijven proberen. Nogmaals bedankt voor de tip!

Greetings, Richard.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Géén klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 1 03 jul 2018