obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl
MACANELLEY
Sinds 25 juli 2019 is mijn ADSL internet opgeleverd door Online.nl. Dit werkt prima.
Ook neem ik interactieve tv af. Althans dat is de bedoeling.
Tv werkt dus niet. Ik krijg de melding dat ik de smartcardhouder moet aandrukken. Dit staat vermeld als waarschuwing op de tv. Het interactieve tv boxje blijft dus hangen op die melding. Wat ik ook probeer de box start niet op.
Reactie van online... Oja, dat is een bekend probleem. We maken een ticket aan. Het duurt minimaal 5 werkdagen voordat we er iets mee doen.
Razend ben ik! Nieuwe klant en dat dit gelul!

Ik ben naarstig opzoek naar een oplossing. Ik heb het vermoeden dat er iets veranderd moet worden in mijn modem (zyxel vmg8324-b10a). Een aanpassing van de instellingen.
Wellicht heeft iemand hier ook ervaring mee en wellicht een oplossing.

Een woedende NIEUWE klant!
Gewijzigd door MACANELLEY op 27 juli 2019, 21:14
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Advertentie