obey-robots.txt
26 April 2018, 09:16
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Spelregels -> Onopgeloste aangemelde problemen bij Orange « Ga naar bericht

Spelregels om een storing hier te posten. - blijf zakelijk - meld begindatum probleem - geef omschrijving probleem - geef antwoord van HelpDesk - is er een oplossingstermijn genoemd? - is h...

Wanabo 3038 0 01 feb 2007
door Wanabo
Geen nieuwe berichten

Storing Online/Kpn « Ga naar bericht

Ik wil nog opmerken daat ik in februari tot het kpn netwerk ben overgezet en dan gelijk ben overgestapt naar een ander provider. Laatste week werd mijn verbinding overgezet tot 100Mbps downlink en ...
(Pagina: 1 2)

achzo 3674 22 26 okt 2016
door Lutz
Geen nieuwe berichten

Slechte dienstverlening « Ga naar bericht

Toen ik nog bij Online zat had ik een Huawei modem en VDSL2. Nu zit ik elders en nog steeds met VDSL2. Dus ik kan je niet helpen met vragen over dit modem.

glenn fens 3910 14 25 okt 2016
door Lutz
Geen nieuwe berichten

Problemen met pinautomaat « Ga naar bericht

Geweldig dat het opgelost is!

Hurxkens 1139 7 19 aug 2016
door Lutz
Geen nieuwe berichten

Beste manier om met Online.nl in contact te komen « Ga naar bericht

Op de homepage van Online staat dit: https://www.onlin...e/contact/ Daar zal je eentje uit moeten kiezen. Ik adviseer contact te zoeken met Webcare via Social Media.

Renkie 858 3 05 feb 2016
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Gebruikersnaam en wachtwoord « Ga naar bericht

Lijkt mij het handigste om daarvoor te bellen. Dan weet je direct meer. Als je persé niet wilt bellen, kan je het beste gebruik maken van Webcare op Google+, Facebook of Twitter. Die kunnen je pr...

SKDJ 4632 13 06 nov 2015
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Gedrag medewerkers en afhandeling probleem! « Ga naar bericht

Robert P schreef: Nou mensen, dacht dat ik de enige was, dacht dat het aan mij lag. Wat een k.tprovider met incompetente medewerkers in dienst, wat een zooitje, een grote rotzooi. En maar aan h...

Lucy 1629 5 30 sep 2015
door Tiger
Geen nieuwe berichten

E5776s « Ga naar bericht

Jij moet ons eens mededelen wat je probleem of je mobiele hotspot te maken heeft met de provider Online.nl. Want daar gaat dit forum over: Online.nl.

Jo-air 862 4 14 sep 2015
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

Geblokkeerd internet « Ga naar bericht

Als het erg druk is, kan de beoordeling van je screenshots langer duren. Blijf anders bellen en/of gooi je probleem op klachtenkompas.nl.

PetervMeijgaard 1064 2 01 aug 2015
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

van adsl onlline naar glazevel online « Ga naar bericht

Online bezig met oplossen van de problemen ik ga er vertrouwen in krijgen nr portering en op tablet tv ongestoord kunnen kijken en vergoeding nog over

inren43 1191 6 07 jul 2015
door inren43
Geen nieuwe berichten

Telefoonnummer zoekgeraakt geen idee wie er nog aan gaat werken. « Ga naar bericht

De case wordt gemaakt en gestuurd naar een andere afdeling, daar is toch een afschrift van te krijgen, dat kan nagenoeg automatisch. Van een opzegging krijg ik ook een bevestiging, waarom niet v...

Edwin H 1152 9 02 jul 2015
door Edwin H
Geen nieuwe berichten

Storing oplossen duurt veel te lang « Ga naar bericht

Heb geen ander modem geprobeerd, want die heb ik niet. Ik zal eens op klachtenkompas.nl kijken bedankt voor de tip!

Frantic 1199 3 30 mei 2015
door Frantic
Geen nieuwe berichten

klantenservice online « Ga naar bericht

Als we allemaal dit soort gedrag van een onderneming accepteren dan is het hek van de dam.

easy 1888 9 18 mei 2015
door easy
Geen nieuwe berichten

Online verbreekt bewust telefonische verbinding « Ga naar bericht

Ik weet hier niet wat het achterliggende probleem is of was. Dus niemand kan aantoonen, wat wel of niet is gebeurt. In ieder geval success met het oplossen toegewenst!

Mlohmann 1238 2 23 apr 2015
door Lutz
Geen nieuwe berichten

Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel « Ga naar bericht

Wat ook nog weleens kan helpen is aan de linker kant in het navigatiebalk het online klachtenformulier te gebruiken of het bij klachtenkompas te melden. Sterkte ermee!

TomvanD 1863 3 04 apr 2015
door Lutz
Geen nieuwe berichten

Verhuizing buitenland « Ga naar bericht

Probeer zoveel mogelijk op rustige tijden in de morgen of avond te bellen. Blijkbaar is het nogal druk de laatste tijd op de helpdesk.

eli 1055 2 16 jan 2015
door I R Baboon
Geen nieuwe berichten

oplevering glasvezel « Ga naar bericht

na veel geouwehoer toch maar naar kpn glasvezel gegaan online kon dus echt niks doen Groet Wander

wajo63 1385 5 19 dec 2014
door wajo63
Geen nieuwe berichten

Geen klant en toch een modem en decoder krijgen « Ga naar bericht

Afgelopen dinsdag ( 9-12) kreeg ik een email van Online waarin is vermeld dat "mijn bestelling" die dag is verzonden. Inderdaad stond de bezorger van PostNL 10-12 aan de deur met een groot pakket v...

Opgezegd 754 0 11 dec 2014
door Opgezegd
Geen nieuwe berichten

Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting « Ga naar bericht

In de 1e plaats wie heeft die 2e aansluiting geregeld dat zal Online toch moeten kunnen vertellen. Verder moet je Online in gebreke stellen voor de problematiek die er nu is en je moet ze aansprak...

Csterbeek 836 1 09 nov 2014
door Tiger
Geen nieuwe berichten[Enquête]

Online veroorloofd zich misleidende verkoop « Ga naar bericht

Ik heb net een PM beantwoord die me door een engelstalig iemand werd toegestuurd. Ik wilde mijn antwoord even delen maar ik vertaal het dus niet: Sorry to respond so late. The thing is this. The s...

SKDJ 2861 7 27 sep 2014
door SKDJ
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo< 5 mins
| dutch flash21:03:29
| Dwemer 1 dag
| japio 1 dag
| Devesh 1 dag
| mRcan 1 dag
| MelskeH 1 dag
| JVN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update