obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Beste manier om met Online.nl in contact te komen
Renkie
Situatie:
- 2013 ADSL / Internet abonnement afgesloten
- 2014 verhuizing, Online kon niet meer de beloofde snelheid leveren.
- Opzegging gedaan in overleg met Online, zou kosteloos ontbonden kunnen worden ivm niet kunnen leveren beloofde snelheid.
- Factuur van bijna 500 euro gekregen, restbedrag volledige contractsduur
- Tientallen keren contact gehad, beloftes van terugbellen doet men niets mee
- Openstaande saldo gaat uiteindelijk naar Intrum Justitia met alle gevolgen en ellende van dien.

Ik ben niet op zoek naar een plek om Online.nl af te zeiken of een hele discussie te voeren over hoe bagger ze zaken voor elkaar hebben. Ik zoek alleen een manier om iemand te bereiken van Online.nl die hier ook daadwerkelijk iets aan kan doen zonder dat ik een callcenter aan de lijn heb wat zegt dat iemand gaat terugbellen wat weer niet gaat gebeuren.

Ik zag het klachten formulier op deze website van de Radar uitzending. Werkt dat nog wel na zoveel tijd? Of is er bijvoorbeeld iemand anders die, desnoods via PM, ons kan helpen om op een normale manier contact te krijgen met Online.nl
 
Lutz
Tot de jaarwisseling heeft het nog gewerkt. Online zelf is aktief op sociaal media en kan je daar misschien helpen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Beste Renkie ik hoop voor jou dat je het onderlinge overleg met Online over het kosteloos ontbinden van je contract zwart op wit hebt want dan heb je een sterk punt in de hand.
Als je dat niet hebt zie ik het somber voor je in en draai je volledig voor de kosten op.
Ik raad eenieder aan om als er iets beloofd is om dit per email of brief te laten vastleggen anders word het een welles nietes verhaal dus ben gewaarschuwd voor toezeggingen die niet nagekomen worden dek je dus in door dit te laten vastleggen.
 
I R Baboon
Op de homepage van Online staat dit: https://www.online.nl/klantenservice/...e/contact/
Daar zal je eentje uit moeten kiezen.
Ik adviseer contact te zoeken met Webcare via Social Media.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beste manier om met Online.nl in contact te komen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie