obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Online verbreekt bewust telefonische verbinding
Mlohmann
Dag lezer,
Na herhaaldelijk gebeld te hebben met Online is mij vanavond echt iets onvoorspelbaars gebeurd.
Tijdens voorgaande gesprekken werd steeds beloofd terug te bellen. Steeds gebeurde dit niet.
Na verloop van tijd belde ik dan weer en lreeg ik opnieuw de belofte.
Vanavond dus ook.
Omdat ik niet akkoord ging met het antwoord "we beloven je snel terug te bellen", heeft de vrouw van het callcenter overleg gevoerd over een plan van aanpak.
Een deadline afgeven konden ze niet.
En wat schept mijn verbazing: de hoorn werd er gewoon opgegooid na verloop van tijd.
Belachelijk! Wat een slechte klantenservice!
heeft ie,amd anders hier ook ervaring mee?
 
Tiger
Ik heb geen ervaring dat de telefoon erop is gegooid maar ik neem aan dat je voor een probleem !!! gebeld hebt verder geef je weinig info.
En misschien is de telefoon wel opgelegd n.a.v. het gesprek.
 
Lutz
Ik weet hier niet wat het achterliggende probleem is of was. Dus niemand kan aantoonen, wat wel of niet is gebeurt.

In ieder geval success met het oplossen toegewenst!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online verbreekt bewust telefonische verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie