obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
van adsl onlline naar glazevel online
inren43
Alleen maar ellende 18/6 oplevering abonnement
pas 22/6 monteur aannemer Online glasvezel in orde gemaakt.
vanaf die datum nog steeds oude ADSl actief dubbele kosten.
vanaf 23/6 alleen maar traag internet 20% over wat ik met ADSL had
Telefoonmigratie mislukt. Op verzoek service Online 02-07 11:45
glasvezel 220 los en ZyXsel modem 30 seconde reset
Tijdelijk service nr nu ook uit modem.
na 5 contact formulieren in gevuld en op geen 1 gereageerd
Belkosten GSM reeds 20 euro met alleen na tijdlang doorverbinden bezettoon (verbroken)
Ook na beloofde terugbel-aktie door verbonden na 25min wachten en verbroken
Gewijzigd door inren43 op 02 juli 2015, 15:35
 
Edwin H
Hallo,

bellen naar online gaat alleen goed als de storing direct opgelost kan worden door een nieuw mode, of een tip van de medewerker.

Als het naar de technische afdeling moet, dan duurt het gewoon lang.

Als ik I.R. Baboon hier op het forum mag geloven werkt het melden van je klacht op Klachtenkompas.nl beter als telefonisch of via het klachten formulier.


Wellicht heeft het Forum ook invloed, na bijna drie weken worstelen met Online klantenservice had ik hier maar eens gevraagd of iemand een andere oplossing zag (mijn telefoonnummer was zoek na een foutieve aflsuiting door Online)
Een dag na het plaatsen van mijn bericht had ik contact.

Wel twee keer, ik had zo vaak contact gezocht dat er meerdere mensen met mijn verschillende cases bezig zijn.


Klachten in de case stonden er duidelijk niet goed is.

Ik zou zelf graag zien dat je een afschrift krijg van de case die voor je in aangemaakt, dan kun je zien of het er goed in staat, en altid weer refereren aan die ene case.
Het liefst zo dat je de case online kunt bekijken en eventueel opmerkingen kunt toevoegen.

Door al het bellen voor status navraag krijgen de medewerkers het alleen maar drukker en wachten de klanten langer.

Ik hoop dat je snel bericht krijgt, al het extra bellen kun je je wel besparen want daar wordt je (helaas) helemaal niets wijzer van.
 
inren43
Het probleem is bij mij gaan dagen 2 abonnementen met het zelfde telefoonnummer
tegelijk in dienst zal nooit lukken hunoverstap service&ued=https%3A%2F%2Fwww.online.nl%2F" title="overstap service" rel="sponsored" target="_blank"> overstap service heeft te grote mond om dingen
te regelen Glasvezel oplever terwijl te porteren nog bij hun in dienst is op ADSL.
Het ergste is dat hun mij wordt aangerekend. Online serves laat mij 30sec resetknop indrukken ZyXel
Zo dat ik ook het tijdelijk nummer kwijt ben dat hadden hun zelf moeten weten ondeskundigheid
 
I R Baboon
Tip:

Als je belt en wordt een ticket/case aangemaakt door de helpdesk, informeer naar dat casenummer.
Schrijf dat op en refereer altijd naar die case als je weer belt.
Dat maakt het wat simpeler voor Online en voor jezelf bij langdurige problemen.

En hou altijd bij welke belkosten je moet maken.
Voor een simpel belletje kan je geen vergoeding vragen, maar bij grote en langdurige problemen kunnen die kosten oplopen.
Je kan in aanmerking komen voor een korting op je abonnementsgeld.
Geld uitkeren doen providers heel zelden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Edwin H
De aller eerste keer dat ik belde zat ik klaar met een pen om het casenummer op te schrijven. Dit nummer heb ik gevraagd maar ik kreeg het niet. Ik had het ikdee hat het nummer er pas in komt te staan als men OK klikt of zo.

Op zich bevestigd men over weke klant het gaat. Aan deze klant hangt een registratie van alle keren dat deze klant belt if gebeld is.
De historie is dus goed bekend, maar waarom wordt dan niet een toevoeging aan een call if case gedaan?

Wordt men per case betaald? Het geeft natuurlijk wel snel een overzicht van wat op welke adtum precies gedaan is, maar echt handig is het niet.

Ik heb verschillende keren gehoord, oh ja, dit gaat niet goed, het is eerder verkeerd ingevuld. Ik snap het niet, u vraagt mummerbehoud maar dat nummer heeft u al.

Het lijkt er op dat veel medewerkers niet goed luisteren. Verkeerd omschrijven, of uit een te beperkt menu moeten kiezen

Al je gegevens zijn bekend, waarom dan geen afschrift van de case in de mail. Weet je meteen of jou klacht goed omschreven is.

Over terug bellen door online kan ik enkel zeggen dat ze dat wel doen, je krijgt echter geen goed duidelijk verhaal dat je meer als een week geduld moet hebben. Jij wilt direct actie, dus wacht niet lannger als twee dagen. Heel begrijpelijk, dit doet iedereen, met als gevolg meer cases, en nog meer drukte bij de mensen die nu al vertraagd zijn met het bellen naar klanten.
 
inren43
Online had verzoek om Glasvezel de 220 stekker los te halen
dan de Zyxel 30sec reset spanning weer terug op glasvezel zetten.
Dan is het aan Online om het tijdelijk telefoonnummer terug te plaatsen
maar door ondeskundigheid blijft dat achter wegen.
Als ik een ander email account krijg en daar over 25min bel,
dat het volgens mij fout gaat daar ik al jaren klant ben bij Online.
Online zegt dat het niet anders kan moet als nieuwe klant in het systeem.
Ik heb ook een Email ontvangen dat ze het betreuren dat in weg ben bij Online.
Geen dossier na mijn 8 Contactformulieren
Via Klachtkompas heb ik een dossier gekregen met een contact persoon.
Nog geen contact geweest.
Ik hoop dat het niet zolang gaat duren als hun denken wat de reactietijd
max bij hun mag wezen binnen 5 werkdagen volgens service medewerker.
Die medewerker ging met stemverheffing zich verdedigen waarbij
ik verzocht hebt dat het niet nodig daar ik de klant ben met problemen.
Dat zal wel op juridische redenen zijn maar schiet ik niets mee op.
Terugbel heeft geen zin gebeurd niet wel als je wat wil bestellen dan onmiddellijk.
 
inren43
Online bezig met oplossen van de problemen ik
ga er vertrouwen in krijgen nr portering en op tablet
tv ongestoord kunnen kijken en vergoeding nog over
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van adsl onlline naar glazevel online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie