obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Storing oplossen duurt veel te lang
Frantic
Meer dan een week geleden was er een zwaar onweer in het dorp waar ik woon. 's ochtends bleek internet + telefonie uitgevallen te zijn na een zware blikseminslag in de buurt. Ik heb een dag gewacht in de verwachting dat het wel zou worden opgelost, want ik zou wel niet de enige zijn. De buren hadden dezelfde dag nog alles weer werken (ziggo), maar bij mij dus niet. Maar eens een telefoon met de klantenservice, die me natuurlijk eerst wat testen laat doen en uiteindelijk zegt dat het probleem doorverwezen wordt naar de Technische Dienst. Navraag leert dat een reactie van de TD gemiddeld tussen 2-4 dagen kan duren. Na 8 dagen nog niets gehoord en maar eens opnieuw klantenservice gebeld.
Je krijgt dan vervolgens te horen ' meneer ik kan zien dat ze er mee bezig zijn'. Dat zal wel denk ik dan (NOT). De klantenservice medewerker probeert me af te poeieren en ik leg er meer druk op en dreig met het opzeggen van mijn abonnement. Ik heb tenslotte geen telefonie en internet en ik werk veel vanuit huis en kan niet zonder. De telefoniste zet me even in de wacht en gaat overleggen. Als ze terugkomt doen we weer eens wat testjes met het modem (zucht) en dat haalt niets uit. Ik moet maar nog even geduld hebben. De telefoniste zegt dat ze noteert dat er haast geboden is en zegt dat ik een mail krijg daarover. Uiteindelijk ben ik dus toch afgepoeierd en wacht nu nog steeds op een telefoontje van de TD. Ik vroeg haar ook nog hoe ze verwachte dat ik mijn mail zou ontvangen zo zonder internet. Daar moest ze het antwoord schuldig blijven, zo is het nu eenmaal. Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder en heb bnog steed geen telefoon gehad en ook die mail niet gekregen.

De dienstverlening van ' Online' bij een storing is waardeloos en dan is ook nog eens telefoneren niet met een gratis nummer. Is er iemand die deze ervaringen deelt en kan mij vertellen wat me nog te wachten staat, want de overstap naar Ziggo komt met rasse schreden dichterbij. Het lijkt wel of je niet serieus genomen word. (je wordt alleen serieus genĂ³men)

groet,

een ontevreden klant
 
I R Baboon
Heb je al eens het modem vervangen voor een ander?
Wellicht is alleen het modem defect.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
Op het moment dat je tegen dit soort problemen aan loopt moet je Online meteen in gebreke stellen dus niet te lang daar mee wachten.
Ook een budget provider wat Online is zal in deze actie moeten ondernemen en je niet met een kluitje het riet in sturen (van het kastje naar de muur). Duurt de oplossing te lang kan je m.i. het contract laten ontbinden.
Zet tevens je klacht (verhaal) op klachtenkompas.nl
 
Frantic
Heb geen ander modem geprobeerd, want die heb ik niet. Ik zal eens op klachtenkompas.nl kijken bedankt voor de tip!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing oplossen duurt veel te lang', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen : 5 31 aug 2016
Advertentie