obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
oplevering glasvezel
wajo63
heb online glasvezel besteld bevestiging gekregen op 12-8-2014 maar helpdesk weet niks hierover. Nu 3 x 45 min aan de telefoon gehangen nog geen oplossing maar u word morgen terug gebeld tussen 9 en 21 uur dus niet. Zeer slechte service. Zit er hard over na te denken om naar een andere provider over te stappen. Wel jammer want via adsl had ik altijd zeer goede ervaringen met online.

Het betreft hier nieuw glasvezel in de wijk. Glasvezel is nu bijna 3 weken opgeleverd en 2 weken na oplevering zou ik glasvezel hebben.
 
Lutz
Heb je de bevestiging schriftelijk gekregen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
wajo63
ja een schriftelijke bevestiging met een voorlopig registratienummer erop
 
Lutz
Op dit forum zien wij vaker dat Online abonnements verkoopt en dan niet kan leveren. Ik hoop dat het in jouw geval beter loopt. Anderen hebben Online aangetekend benadert zonder veel succes. Weer anderen hebben de pers gezocht: tros radar of klachtenkompass helpt blijkbaar beter.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
wajo63
ok dank je wel voor je reactie
ik ga maar eens naar klantenkompas

zal hier nog wel even de uitkomst vermelden wel zo netjesWink
 
wajo63
na veel geouwehoer toch maar naar kpn glasvezel gegaan online kon dus echt niks doen

Groet Wander
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Advertentie