obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Nat probleem
postvoordennis
Hallo,

Ik ben nu bij een vriend bezig om op de playstation Nat 3 naar Nat 2 te krijgen. Ik heb in het verleden hetzelfde probleem gehad en dat is door dit forum goed opgelost. Lees hier mijn probleem van destijds: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=3290

Ik heb het opgelost door van mijn Linksys router een accespoint te maken door deze tutorial te volgen: http://www.xpvista.nl/articles.php?ar...ticle_id=1

Die vriend van me heeft precies het dezelfde modem en router als mij. Ik heb de tutorial gevolgd, maar hij behoud wel Nat 3 op zijn PS3.

Het enige verschil is dat bij hem UPnP als niet beschikbaar staat. In zijn linksys router staat het wel ingeschakeld, maar vermoedelijk in zijn speedtouchmodem niet.

Ik kom alleen niet meer het Speedtouchmodem in, hij vraagt hierbij om een wachtwoord en dat was enkele maanden geleden nog niet. Ik kan ook nergens een wachwoord op internet vinden.

Ter informatie:

Modemrouter: Speedtouch 706
Router: Linksys WRT160N
 
TCP_IP
Hey,

Reset beide routers eens, wellicht een simpele configuratie fout.
De speedtouch heeft UPnp als het goed is, die moet ingeschakeld staan. De linksys is een accespoint als je de tutorial hebt gevolgd van mij Wink UPnp is dan niet van toepassing op de Linksys.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
postvoordennis
Ik heb beide routers gereset maar nog steeds hetzelfde probleem. Nogmaals van voor af aan alles opnieuw gedaan maar ook dat mocht het probleem niet verhelpen. Standaard router op je PS3 daar dien je toch het IP adres van de Speedtouch in te vullen?

P.S. Ik weet niet of UPnP op de speedtouch staat ingeschakeld aangezien ik daarop niet kan inloggen.
Gewijzigd door postvoordennis op 30 september 2009, 23:58
 
TCP_IP
Kun je daar nog steeds niet op inloggen na een reset?
Ook niet met een andere browser (firefox/chrome/safari)?

Wat gebeurt er als je de PS3 direct op de speedtouch aansluit dan?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
postvoordennis
Haha gelukt! Ik kwam de speedtouch nu inderdaad wel in en heb daar UPnP aangezet. Resultaat: Nat2 !

Super bedankt! :-D
 
TCP_IP
Mooi zo !

Game ze en tot je volgende issue Wink


gr,

TCP_IP
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie