obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Einde online
sprokkel
Vandaag gebeldt door online medewerker
Sorry maar de internet verbinding wordt niet meer dan 6 mbit
ABO.. adsl extra en centrale adsl+ afst 1412 mtr
Zie mijn andere posts

Heb adsl extra tot ?? 20 mbit 2009 had ik een verbinding 9..10 mbit
In begin 2009 was er een grote landelijke storing ,als er gebeld werd zag je online in het scherm van de telefoon, kreeg ook een mooie telefoon rekening van €175.00 bleken bij controle een sex lijn te zijn Heb wel wat beters tedoen dan mijn € daar aan te spenderen

2009 september 2010
Laatste maanden veel problemen gehad met verbinding en telefonie, laatste 3 ,4 maanden spook beller zeer slechte verbinding telefoon stotteren of verbinding werd verbroken.
Zaterdag nieuwe modem ontvangen ST 706
Moden geinstall.. 5 Mbit verbingding maar geen telefoon lampje telefoon brand ook niet.
gebeld met helpdesk terug bij af, weet het ook niet.
Klacht gaat naar bij de T.D
Maandag werd ik weer gebeld medewerker online dat er een nieuwe firmware in de modem was gezet moest de modem uit zetten 30 sec.. wachten en weer aan gezet vol goede hoop
Geen telefoon geen lampje 5 Mbit verbinding, klacht gaat weer naar de TD
Vandaag werd ik weer gebeld door helpdesk dat het niet mogelijk was om meer als 6 mbit te krijgen en mede omdat ik 3 KM vanaf de centrale zit (vreemd in eerdere gesprekken zou ik tussen de 10 16 Mbit zitten en volgens mijn eigen meting zit ik 1412 mtr van de centrale net nog gemeten.

vanavond gebeld kan de medewerker mij niet eens horenGrin dus werd ik terug gebeld mijn vraag aan medewerkster hoe we dit gaan oplossen verrekening abo.. ,
want betaal voor een adsl extra en niet voor een 5 a 6 mbit verbinding
Medewerkster zegt tevens ook dat het ook nog aan het ISRA kan liggen vuile contacten
Wat ze allemaal niet voor smoezen verzinnen daarShock ook nog dat de rekening van januari 2010 open staat ????
net nog een meting gedaan

688899260
Vreemde is dat de buuren ook adsl hebben van offline(online) loopt tegen ruim 10 Mbit
Dus zit niets anders op dan de boel verhuizen naar een andere I.S.P
mooi van alles is dat mijn klachten in het scherm staan bij online medewerker dus ze weten al

en als nog moet ik een schriftelijk een klacht indienen wat een service
ook nog eens voor ruim € 25.00 gebeld met mobiel omdat telefoon niet werkte.

Mooie reclame zie online.nl
Razendsnel internet & voordelig bellen voor de blijvend lage prijs van € 25 p/m
Razendsnel internet tot 20 Mb
Zeker als je in de centrale woont

Dus zit niets anders op dan de boel verhuizen naar een andere I.S.P
Nogmaals een test gedaan
21:25 uur

Razendsnel internet & voordelig bellen voor de blijvend lage prijs van € 25 p/m
Razendsnel internet tot 20 Mb
689050842
vrg
Sprokkel
Gewijzigd door sprokkel op 20 januari 2010, 21:51
 
superlion
Misschien is het handig als je even meld dat nadat je overgestapt of de problemen zijn opgelost Smile
Alvast bedankt
 
sprokkel
eindelijk ben ik hier op het forum aangekomen
totaal 1 1/2 minuut na 3 pogingen

aantal dagen verder, veel gebeld kpn ?? heeft metingen gedaan??
Gisteren gebeld door online, weer metingen, vanmorgen weer gebeld door medewerker online
sorry maar meer dan 6 mbit wordt het niet ,uhhhhh , u woont 4 km vanaf de centrale

eerst was het 1614 mtr toen werd het 3 Km , en vanavond heb ik nogmaals gebeld met de helpdesk?? als je het zo mag noemen en woon ik ineens 2,4 km van de centrale.
mooi wist niet dat ik zo vaak verhuisd was.
Maar goed eerdere gesprekken konden ze terug kijken naar augustus 2009 zat op ruim 9 Mbit
Helaas is op de een of andere manier alles verdwenen, laatste meting 19-01-2010 9,4 mbit.

ze hebben me nu op de urgentie lijst gezet
Heb ook even medegedeeld dat ik toch zeker al de bel kosten terug wil zien zowel mijn gsm,als de vaste telefoon.
Medewerker ik vanavond aan de lijn kreeg, belde me terug om verdere kosten te besparen.

en kwam met het verhaal dat ik beter adsl basis en telefonie kan nemen want hij vond het bel gedrag van de laatste 3 maanden erg laag.
zou ik voor 25 € klaar zijn per maand incl telefoon.
Hoo wacht even we gaan off topic ik betaal ook lijn huur €10.00 dus even terug naar het probleem
Ja maar als u naar basis gaat hoeft u geen lijn huur te betalen als compensatie, maar gaat u een contract aan voor 1 jaar. Grin ha ha mooi niet
dus sta nu op de urgentie lijst wacht het echt deze week af , mocht er geen verandering komen (adsl extra en telefonie) verhuizen we gewoon naar UPC werk prima bij de buren
en dan alle verhalen van de helpdesk een ieder die je aan de lijn krijgt roep wat anders

26-01-2010 21:54
695705571

wie kan me hier meer over vertelen en of dit goede waardes zijn
Speedtoch DSL verbinding

Actief: 0 dagen, 1:31:59

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.019 / 6.235

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 9,95 / 57,26

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 14,5 / 34,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 11,0 / 10,5

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 4.294.967.264 / 549

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 4.294.967.264 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

vrg
Gewijzigd door sprokkel op 27 januari 2010, 15:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie