obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 + Playstation 3
corazon
Hallo,

ik heb Fifa 2010 en deze valt als ik met vrienden wil spelen steeds weg, met anderen lukt het wel.
De oplossing is --> mijn poorten forwarden

Hoe kan ik mijn poorten forwarden met de Thomson Tg712 en/of een vast IP adres aan mijn PS3 toekennen.

Ik kan dit nergens vinden en wordt er moedeloos van..

grts.
 
TCP_IP
Al geprobeerd om UPnP op je modemrouter en PS3 in te schakelen?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
corazon
Ik heb dat beide ingeschakeld!

Is er geen vaste handleidng hoe ik een vast IP kan toekennen aan mijn PS3 en Router.
Ik heb wel een apart IP in het modem, maar die blijft op inactief staan ( via spel & delen)
 
corazon
Oppie,

Thnxs. Het is me gelukt! Uiteindelijk was het vrij eenvoudig om de poorten te forwarden alleen gaat het iets anders.
Ip Adres kan je toekennen bij apparaatkeuze en niet bij het echte forwarden.

Die link van foggagaming werkte perfect!

grts.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 + Playstation 3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 sep 2019
playstation aansluiten naast de desktop Huawei meer apparaten aansluiten : 2 27 okt 2018
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Advertentie