obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
voip van online op ander modem mogelijk?
melvin24
Is het mogelijk om met de draytek vigor 2820 of een andere VOIP router internet + bellen van Online aan te sluiten?

Alvast bedankt!!
Gewijzigd door melvin24 op 03 juni 2010, 22:14
 
mesa57
Dat gaat niet lukken.
 
TCP_IP
Helaas niet.

Reden:
De SIP instellingen zijn onbekend en worden niet vrijgegeven. (de instellingen dus om je telefonie werkend te krijgen)
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
melvin24
Bedankt!, heb het nu maar opgelost met voipbuster Smile
 
Numpspa
Online doet geheimzinnig, ietwat, over hoe zij VOIP heeft geimplementeerd en beweert dat alleen met Online bekend modem, vanwege MAC-adres/hardwarespec daarvan, Online's VOIP/bellen kan werken...

Als dat MAC-adres "gesimuleerd" wordt, dan wordt het systeem van Online voor de gek gehouden, en kan er prima met andere hardware over het Online netwerk gebeld worden. Nou ja, prima: Het is uitdrukkelijk niet Online's bedoeling dat dat wordt gedaan! (:-)

Numpspa
aka HvP
 
I R Baboon
Je zal toch de login gegevens voor de SIP server moeten hebben.
MAC adres aanpassen is niet genoeg.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
melvin24
Allemaal bedankt

Ik heb telefonie opgezegd en heb nu een draytek met voipbuster sip instellingen zodat ik een telefoon op de router kan aansluiten. Dit werkt perfect.

mvg
Melvin
 
rrozema
Dit staat ook gewoon op de site van Online zelf: Kan ik mijn eigen modem blijven gebruiken bij Telefonie?

Zoals je het nu hebt gedaan is inderdaad het enige alternatief.
Gewijzigd door rrozema op 08 augustus 2010, 11:10
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voip van online op ander modem mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Advertentie