obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbindings probleem
sausje
Hallo,

Het is weer eens een tijdje geweest dat ik hier iets gepost heb, maar ik heb sinds 2 dagen last van internet wegvallen.
Nu was het gisteren maar 1x gebeurd maar vandaag gebeurd het al meerdere keren per uur.
Als ik namelijk zit te surfen is me verbinding al heel traag (testfile by bbned.nl downloaden gaat met 10-90kb/s op mijn 8mbit). Waarna die totaal wegvalt.

Connectie met me modem is er wel nog en die geeft ook aan dat er nog gewoon internet is. Ook is er niets raars bij de lampjes te zien.
Dus ik even met online gebeld en die konden daar niets zien. Nu was het wel zo dat tijdens dit gesprek ik nogeens een testfile deed downloaden en dat deed mijn telefonie storen, zodanig dat ik de helpdesk medewerker niet meer kon verstaan. Dus is er in mijn ogen toch echt iets fouts aan de kant van modem -> online en niet bij mij zelf.
Terwijl ik dit ben aan het schrijven valt die dus weer uit...

Ik word hier toch wel moe van en ben zelf radeloos wat dit probleem zou kunnen zijn en hoe ik dat zou kunnen oplossen.

Als iemand tips heeft of weet wat ik zou moeten doen, zou ik zeer op prijs stellen.

Bvd,

SauSje
 
Tiger
Hallo sausje,

Is het probleem misschien dat de adapter voor de stroomvoorziening van de live-box erg warm (heet) is.
Dit zou ook een mogelijke oorzaak kunnen zijn dat je internet verbinding wegvalt.
Als dit het geval is even een belletje naar Online voor een nieuwe adapter die je dan binnen 3 werkdagen toegestuurd krijgt.
 
sausje
Nee, deze heb ik ook vervangen door de nieuwe die ik had (toen dr tijd door fout 2de modem gekregen)

Helpt helaas ook niet
 
I R Baboon
Bedraad of draadloos?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sausje
Bedraad, maar ondertussen is het probleem opgelost.

Ik had op een storingswebsite voor ADSL gelezen dat KPN problemen had in sommige gedeeltes van het land, het zou best kunnen zijn geweest dat ik hierdoor ook problemen had.

Maargoed internet loopt weer soepel zoals het moet Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbindings probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie