obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 & uTorrent -> erg traag
sjappie
Hallo,

Onlangs heb ik de Thomson TG712 ontvangen als vervanging voor mijn Livebox (aangezien Telefonie niet meer werkte op de Livebox). Ik heb de Thomson geïnstalleerd en de portforwarding opnieuw ingesteld.
uTorrent geeft zelf aan dat de port forwarding OK is. Echter de snelheden die ik haal zijn erg traag. Ter illustratie: Een torrent waar ik de enige seeder van ben en die vele leechers heeft, haalde bij mijn livebox eerst tot wel de maximaal ingestelde uploadsnelheid (80 kbps), maar sinds ik de Thomson TG712 heb komt de upload niet boven de 10 kbps uit. Uiteraard zijn alle andere omstandigheden gelijk, geen andere uploads e.d.

Ik heb al vanalles geprobeerd, UPnP aan/uit. Aantal connecties verminderd etc, maar het helpt niet.

Heb ik iets over het hoofd gezien? Kan iemand mij helpen om dit op te lossen?

Alvast heel erg bedankt!

Groeten!

P.S.: Hier een speedtest van zojuist:
887518039
Het zou dus wel moeten kunnen Wink
 
TCP_IP
Installeer eens een 2e bittorent client, heb je daar dezelfde problemen?

Hiermee sluit je min of meer uit of het aan Utorrent ligt.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rowen11
Hele interessante want ik heb hetzelfde probleem. Ik had bij he uploaden naar megaupload een snelheid van 108, nu met een nieuwe Thomson zakt hij weg naar 40 a 50 en dan verder af naar 10...

Ligt dit aan een instelling. Volgens speedtest zou de uploadsnelheid 0.90 MB/sec moeten zijn.
 
rowen11
Photoshop??? Daarvan kan ik als uploader alleen maar van dromen. Heb helaas geen kabel dus enkel adsl-etje die niet meer geeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 & uTorrent -> erg traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid : 15 08 mei 2017
Glasvezel traag, valt steeds uit Snelheid : 7 03 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
traag internet Snelheid : 22 09 jul 2015
Advertentie