Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Thomson TG712 & uTorrent -> erg traag
|
|
sjappie |
Geplaatst op 21 July 2010, 23:36
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 21 Jul 2010 |
Hallo, Onlangs heb ik de Thomson TG712 ontvangen als vervanging voor mijn Livebox (aangezien Telefonie niet meer werkte op de Livebox). Ik heb de Thomson geïnstalleerd en de portforwarding opnieuw ingesteld. uTorrent geeft zelf aan dat de port forwarding OK is. Echter de snelheden die ik haal zijn erg traag. Ter illustratie: Een torrent waar ik de enige seeder van ben en die vele leechers heeft, haalde bij mijn livebox eerst tot wel de maximaal ingestelde uploadsnelheid (80 kbps), maar sinds ik de Thomson TG712 heb komt de upload niet boven de 10 kbps uit. Uiteraard zijn alle andere omstandigheden gelijk, geen andere uploads e.d. Ik heb al vanalles geprobeerd, UPnP aan/uit. Aantal connecties verminderd etc, maar het helpt niet. Heb ik iets over het hoofd gezien? Kan iemand mij helpen om dit op te lossen? Alvast heel erg bedankt! Groeten! P.S.: Hier een speedtest van zojuist: ![]() Het zou dus wel moeten kunnen ![]() |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 21 July 2010, 23:59
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Installeer eens een 2e bittorent client, heb je daar dezelfde problemen? Hiermee sluit je min of meer uit of het aan Utorrent ligt. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
rowen11 |
Geplaatst op 22 February 2011, 11:18
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 22 Feb 2011 |
Hele interessante want ik heb hetzelfde probleem. Ik had bij he uploaden naar megaupload een snelheid van 108, nu met een nieuwe Thomson zakt hij weg naar 40 a 50 en dan verder af naar 10... Ligt dit aan een instelling. Volgens speedtest zou de uploadsnelheid 0.90 MB/sec moeten zijn. |
|
|
rowen11 |
Geplaatst op 22 February 2011, 13:31
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 22 Feb 2011 |
Photoshop??? Daarvan kan ik als uploader alleen maar van dromen. Heb helaas geen kabel dus enkel adsl-etje die niet meer geeft. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 & uTorrent -> erg traag', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Webmail is heel erg traag | Algemeen | : 1 | 09 Dec 2018 |
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet | Snelheid | : 15 | 08 May 2017 |
Glasvezel traag, valt steeds uit | Snelheid | : 7 | 03 Sep 2016 |
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a | Zyxel configuratie en problemen | : 7 | 18 Feb 2016 |
traag internet | Snelheid | : 22 | 09 Jul 2015 |